הנציגה האשדודית במירוץ למיליון

טל אלקובי מאשדוד עומדת לככב על מסכי הטלוויזיה שלכם, החל מיום שלישי הבא בעונה החמישית של "המירוץ למיליון"

תכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" חוזרת לעונה חמישית. התכנית הראשונה תשודר ביום שלישי, ה-17.5, בעוד שבוע, בערוץ 2. גם השנה הזוגות שישתתפו בתוכנית יעשו הכול בכדי להגיע לקו הגמר ראשונים ולזכות במיליון שקלים.
בעונות הקודמות זכינו לראות נציגות אשדודית בדמות הסווארים אלירן לוק ודוד גדז' שזכו לפופולאריות רבה. מסתבר שגם בעונה הקרובה נזכה לראות נציגה אשדודית שתככב מדי שבוע על מסך הטלוויזיה שלנו. שמה טל אלקובי (27), שתרוץ יחד עם השותפה שלה לי חדד.

אלקובי, נולדה וגדלה באשדוד, ילדת סנדביץ' במשפחה בת שלוש אחיות, למדה במקיף ד', בעלת תואר ראשון בתקשורת ומנהל עסקים ועובדת כתקציבאית במשרד הפרסום "באומן בר ריבנאי" ברמת גן. היא מתוארת על ידי קרוביה כפצצת אנרגיה, תוססת וכאחת שתכבוש את לבבות הצופים בתוכנית.

"היא מאוד אנרגטית, דברנית, רעשנית, חותרת למטרה", הם מספרים, "היא הייתה מ"כית בטירונות בנים, מאוד קשורה למשפחה ולאחיינים שלה".

"אף אחד במשפחה לא ידע שהיא משתתפת", מספרת לנו קרובת משפחה, "חוץ מהבעל, האימא, האחיות ומישהו מהעבודה. סיפרו לנו שהיא טסה לבקר את בת דודה שלה בארה"ב". החברים מספרים כי מי שרשמה את טל לתכנית היא בת הזוג שלה במירוץ, לי חדד. השתיים הכירו כשלמדו לתואר, ולי עובדת כמדריכת כושר אישית ומורה לזומבה. הספורטיביות מקיפה את טל, בעלה מזה שנה וחצי אדיר, הוא מדריך כושר ורץ מרתון. למרות הגעגועים העזים הוא פרגן ותמך בהשתתפות בתכנית, וכך גם המשפחה ומקום העבודה.

המירוץ למיליון היא הגרסה הישראלית לתוכנית מציאות אמריקאית. התוכנית מתבססת על הפורמט האמריקאי, עם שינויים קלים. בתוכנית משתתפים מספר צוותים בתחרות מסביב לעולם. המתחרים שואפים להגיע ראשונים לסוף "קטע המירוץ" בכל תחנה במהלך התוכנית, כדי להימנע מאפשרות של הדחה. בכל קטע מרוץ (למעט ארבעה "קטעי מרוץ ללא הדחה") מודח הצוות שהגיע אחרון. הצוות המודח זוכה לעתים בפרס כספי קטן, הניתן ככרטיס "חיש גד" לגירוד. לבסוף נותרים שלושה צוותים במשחק, והם העולים לשלב הגמר. בנקודה זו, הצוות שמגיע ראשון לסוף קטע המירוץ זוכה בפרס הגדול, שהוא מיליון שקלים חדשים. עלות הפקת התוכנית עומדת על יותר מחמישה מיליון שקלים, וככזו, היא אחת מתוכניות הטלוויזיה היקרות ביותר שהופקו בישראל. החל מהעונה השנייה המנחה הוא רון שחר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך