הפסידו לראשל"צ..ונשארו בליגה

במכבי אשדוד/באר טוביה, רוצים רק לגמור תא העונה. לאחר הפסד 93:83 למכבי ראשל"צ, מתנחמים באשדוד בעובדה שלפחות שתי הקבוצות מתחתיה, נס ציונה וקרית גת לא יוכלו לעבור אותה, כי נותרו 2 מחזורים בלבד. פעם חשבו שם על פליאוף עליון. שרף יסיים את העונה ולא ימשיך.
הפסד לראשון לציון

בדיוק כמו במשחק הקודם מול הכתומים, תומאס פתח את המשחק נפלא ועם 8 נקודות תוך ארבע דקות קבע יתרון 7:11. ליונס בסל ראשון ודאוסון בפאול וסל הפכו, לפני שסולומון בדאנק ותומאס בפאול וסל החזירו את ההולכה, 15:18. הכתומים לא מצאו פתרונות לתומאס שקלע 17 נקודות ברבע הראשון, אבל קלעו באחוזים גבוהים בהתקפה וסיימו את הרבע בפיגור 22:21 בלבד.

שלשה של חנוכי נתנה לכתומים את היתרון, אורלנד מיד החזיר בשלשה משלו, 26:27. מונרו התחיל לצבור נקודות בצבע בצד אחד, אך מהעבר השני תומאס קבר שתי שלשות שהביאו אותו ל-23 נקודות ואת קבוצתו ליתרון 34:37. הכתומים לא התרגשו והגיבו בריצת 0:10 בכיכובם של ליונס ודאוסון. תומאס עצר את הבצורת בסל, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לליונס שקבע 40:48במחצית.

סולומון וגארט הורידו למינוס 4 בתחילת המחצית השנייה, אלא שדאוסון הפציץ שלוש שלשות רצופות וסידר בריחה ל-47:60. גארט החזיק את אשדוד בעניינים באותן דקות, אבל המומנטום היה של הכתומים שעלו ל-52:66 אחרי סל של רייט. סוואן ושולדבראנד פגעו מבחוץ ודאנק של סולומון המשיך את המומנטום. גארט בפאול וסל חתם את הרבע השלישי בפיגור 74:70.

גארט רק מביט על בן שימול (צילום: אודליה מטרי. מכבי ראשל"צ)
גארט רק מביט על בן שימול (צילום: אודליה מטרי. מכבי ראשל"צ)

אשדוד לא הצליחה להמשיך את המומנטום, נתקעה ללא נקודות במשך כמעט שלוש דקות וראתה את הכתומים עולים ל-70:79. סוואן קטע את הבצורת בשלשה, אבל מונרו וליונס הגדילו ל-76:85. אשדוד קיבלה מספר הזדמנויות לצמק, אלא שהכדורים הפסיקו להיכנס לה ומונרו פתח מחדש הפרש דו-ספרתי מהקו. סולומון ותומאס במאמץ אחרון הורידו ל-87:80, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. פאלמר, דאוסון וליונס קלעו בקור רוח מהקו ולא איפשרו שום סיכוי לקאמבק כמו בחצי גמר גביע המדינה, 83:93 בסיום.

בנוגע למאמן צביקה שרף. גורם בקבוצה אמר כי הוא לא רואה איך צביקה ימשיך בקבוצה. הוא יסיים את שני המשחקים שנותרו וייפרד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך