מ.ס אשדוד יכולה לעלות היום באופן רשמי לליגת העל

היום, שני (19.10) תצא מ.ס אשדוד למשחק חוץ באצטדיון המושבה, שבסיומו היא יכולה לעלות באופן רשמי לליגת העל. כמו שזה נראה תיקו ומעלה יספיק לה. מיכאל אוחנה קשר המצטיין של הקבוצה: "מקווים להשלים את המשימה בפ"ת". המאמן אואט: "מצפה לנו משחק קשה". טום בן זקן חוזר לסגל. גם דין דוד וניב זריהן בתמונת ההרכב.

מ.ס אשדוד קרובה מרחק 90 דקות מחזרה לליגת העל. בשני היא תתארח אצל הפועל פ"ת, באצטדיון המושבה (19.10) כשתיקו ומעלה יעלה אותה באופן רשמי לליגת העל.

באשדוד עלו באופן מעשי. הקבוצה במרחק 14 נקודות מהמקום השלישי, שם נמצאת הרצליה (עם מספר נקודות זהה לפ"ת). אבל את החותמת הרשמית היא עשויה לקבל כאמור מחר בתום המשחק. אגב במחזור הבא , בשני הבא, תארח אשדוד את הרצליה.

תתרגלו לסמל מחדש. סמל ליגת העל בכדורגל
תתרגלו לסמל מחדש. סמל ליגת העל בכדורגל

מיכאל אוחנה, קשרה המצטיין של הקבוצה: "אנחנו מקווים להשלים את המשימה מול פ"ת. נכון המצב טוב, אבל לא הבטחנו את דבר עדיין. אנחנו מאמינים בעצמנו והולכים לשחק את הכדורגל הכי טוב שלנו במטרה לעשות את מה שצריך ולחזור באופן רשמי לליגת העל".

המאמן רוני אואט: "ההכנות רגילות. מצפה לנו משחק קשה נגד יריבה שהלחץ עליו. אנחנו רוצים להמשיך ברצף הניצחונות וכבר בשני להבטיח את העלייה לליגת העל".

בנוגע להרכב הקבוצה, הרי שטום בן זקן יחזור לסגל והוא בתמונת ההרכב. גם דין דוד או ניב זריהן עשויים לשחק ואם זה יקרה זה יבוא על חשבון מאוריציו קורדיירו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך