תפריט כשר לפסח לבורגרים ומתכון תבשיל בשר

רשת בורגרים המונה 68 סניפים ברחבי הארץ, החלה הכנותיה לקראת חג הפסח כבר בחודש דצמבר 2015 ובימים אלו ההכנות לקראת החג בעיצומן.
תפריט כשר לפסח לבורגרים ומתכון תבשיל בשר
בורגרים טבעות כשר לפסח צלם אסף לוי

במהלך חג הפסח, יהיו פתוחים לקהל הרחב 31 סניפי בורגרים כשרים לפסח – ברחבי הארץ, הסניפים יעברו תהליך ניקיון והכשרה של המקום על פי כל כללי הכשרות בכדי להכינם לחג הפסח. הסניפים אשר יהיו סגורים במהלך הפסח, ינצלו את שבוע החג, לחידוש ושיפוץ הסניף.

שף הרשת, אבי בראל, עמל על הכנתו של תפריט מיוחד לכבוד החג, על מנת לתת מענה ללקוחות הנאמנים של הרשת, אשר מעוניינים גם במהלך חופשת הפסח, להמשיך וליהנות מבורגרים טעימים, איכותיים ומובחרים. התפריט המיוחד בפסח כולל בין היתר: סלטים, בורגרים בלחמניות כשרות לפסח, תוספות, ארוחות ילדים ועוד – כשר לפסח.

רשימת הסניפים הפתוחים בחג מופיעה באתר הרשת בכתובת: http://iburgerim.co.il/ או בטלפון 4999*.

לכבוד החג, מציע שף הרשת, אבי בראל, מתכון כשר לפסח לערב חגיגי:

תבשיל בשר, ירקות אביבים ומצות/ שף אבי בראל – רשת בורגרים

מרכיבים:
1/2 כוס שמן קנולה
1 בצל לבן גדול קלוף וקצוץ
2 ק"ג בשר בקר (מספר 5 או מספר 8) חתוך לקוביות 3X 3 ס"מ
10 שיני שום קלופות
6 לבבות ארטישוק חתוכים לרבעים
400 גר' פול ירוק
2 לפתות לא קלופות, חתוכות לרבעים
2 שורשים פטרוזיליה קלופים וחתוכים לטבעות גסות
200 גרם אפונה טרייה
1 זר כוסברה טרייה
מלח, פלפל שחור, מוסקט מגורר דק
7 מצות (עדיף שמורות) שבורות בצורה גסה 3X 4 ס"מ
1 פלפל ירוק חריף (לאוהבי החריף)

הבישול:

שלב 1:
מחממים את השמן בסיר ומטגנים את הבצל עד להזהבה כ-5 דקות על אש בינונית. מוסיפים את קוביות הבשר וסוגרים את כל קצוותיו היטב. לאחר סגירתו של הבשר מכסים במים (ציר עוף/בקר עדיף) וסוגרים עם המכסה. מבשלים ברתיחה עדינה כשעתיים.

שלב 2:
מוספים לסיר את כל הירקות החתוכים, מערבבים היטב, מתבלים במלח, פלפל שחור גרוס וחצי אגוז מוסקט מגורר. מבשלים עוד 45 דקות. במידה וחלק מהמים התאדו, יש להוסיף עד לכיסוי הירקות והבשר בסיר.

שלב 3:
מוסיפים את המצות השבורות לתבשיל ומכבים מיד את האש. סוגרים את הסיר היטב עם מכסה. המצות יתרככו מחום התבשיל ויספגו את עושר הטעמים מנוזלי הבישול.
מערבבים לפני ההגשה, מוזגים מכל הטוב הזה לקערות הגשה חגיגיות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך