הנשים רוצות לנצח במשחק השלישי. הגברים רוצים ניצחון בסיבוב השלישי

שוב יום שני של כדורסל לקבוצות באשדוד. קבוצת הנשים, מכבי בן אשדוד, תשחק במשחק מספר 3 (1:1 בסדרה), בחצי גמר הפליאוף בהרצליה (18.30) וירצו ניצחון בכדי להביא את ההכרעה לאשדוד בחמישי. הגברים של מכבי אשדוד/באר טוביה, ירצו ניצחון ראשון בסיבוב השלישי, מול מכבי ת"א (19.35), בהיכל מנורה, בכדי להישאר בין 8 הראשונות. התחזית, יהיה חם.
כדורסל אש
ערב הכדורסל של אשדוד

יום שני של כדורסל, של קבוצות הכדורסל של אשדוד. יום שני שבו חשיבות רבה למשחקים. קבוצת הנשים תשחק מול בנות הרצליה , בהרצליה (18.30), במשחק מספר 3 (1:1 בסדרה) בחצי גמר הפליאוף. קבוצת הגברים תשחק בחוץ מול מכבי ת"א (19.35) ותחפש ניצחון ראשון בסיבוב השלישי.

הנשים מגיעות לאחר ניצחון גדול במשחק השני, 64:41 ויודעות שהרצליה לא מתכוונת לעשות חיים קלים, בדיוק כמו במשחק הראשון בין השתיים בהרצליה. באשדוד גם מודעים לעובדה שאם הן רוצות לעלות לגמר הפליאוף, הן חייבות לנצח משחק אחד בהרצליה. מכבי בן אשדוד תנסה לעשות את זה כבר בשני ואם תצליח, היא תעביר את ההכרעה ליום חמישי, אז תפגוש את הרצליה למשחק מספר 4, שעשוי, להיות מכריע. הפסד והמשחק, עלול להיות מכריע, מבחינתה של אשדוד.

זיכרון מהמפגש הקודם בגביע. צילום: (עודד קרני. באדיבות איגוד הכדורסל)
זיכרון מהמפגש הקודם בגביע. צילום: (עודד קרני. באדיבות איגוד הכדורסל)

קבוצת הגברים רוצה ניצחון ראשון בסיבוב השלישי. המשחק הוא בהיכל מנורה, מול מכבי ת"א, אותה היא פגשה בפעם האחרונה בגמר גביע המדינה. קל זה לא יהיה. ההפך הגמור. אשדוד רוצה ניצחון שגם ירגיע אתה האווירה בקבוצה ובעיקר ישאיר סיכוי טוב מאוד ל-8 הראשונות, פליאוף עליון. זו הדרך לתקן את ההפסד הלא מתוכנן בבית לקרית-גת.

גורם בקבוצה אמר : "חשוב לנו לעבור את המשחק ואת הסיבוב בשלום. יש רצון של הקבוצה לנצח ולחזור לדרך של ניצחונות וכל שיקול אחר אינו רלוונטי לצורך העניין. המטרה שלנו היא להיות בפליאוף העליון, להביא את הקבוצה להישגים ושם אנחנו נמצאים. ולא משנה איזה תלאות אתה עובר בדרך. החשוב הוא להגיע למטרה". אותו גורם הוסיף: "אנחנו לא מתנהלים סביב האגו". כשהכוונה היא  למתח שקיים עם המאמן והצוות המקצועי בעקבות המשחקים האחרונים והביקורת שהועלתה בעניין כלפיהם.

לשכוח את המשחק הראשון בהרצליה. ללמוד מהמשחק השני באשדוד (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)
לשכוח את המשחק הראשון בהרצליה. ללמוד מהמשחק השני באשדוד (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך