מחזיקות הגביע בהרצליה, מכבי אשדוד מול קרית גת בבית

יום שני של כדורסל לקבוצות של אשדוד. מכבי בן אשדוד, מחזיקת גביע המדינה לנשים, תצא למשחק חוץ בהרצליה (18.30, אולם היובל), למשחק הראשון בסדרת חצי גמר הפליאוף, בסדרת הטוב מ-5. קבוצת הגברים של מכבי אשדוד, תארח את קרית גת האחרונה (19.35, היכל הקרייה), למשחק שהיא חייבת לנצח אם רוצה פליאוף עליון.
כדורסל אש
ערב הכדורסל של אשדוד

ערב שני של כדורסל, של הקבוצות מאשדוד. מחזיקות הגביע הטריות של מכבי בן אשדוד, יצאו בשני להרצליה (אולם היובל, 18.30) למשחק הראשון בסדרת חצי גמר הפליאוף ואילו הגברים יארחו את האחרונה, קרית גת (19.35, היכל הקרייה) למשחק בית, במסגרת המחזור השני בסיבוב השלישי.

הבנות רוצות גמר פליאוף. מולן תגיע הרצליה, אותה הרצליה שהדיחו רק ביום שני שעבר בחצי גמר גביע המדינה. אשוד נראית מצוין וראינו את זה בניצחון בגמר הגביע על מכבי רמת חן (49:70). אגב אותה רמת חן שכנראה תחכה לה בגמר, אם תעבור את רמה"ש.

הרצליה מצידה תרצה לנצח את אשדוד לא רק בגלל ההפסד בגביע, אלא גם בגלל העובדה שאם אשדוד תנצח, היא תעביר את יתרון הביתיות, בסדרה של הטוב מ-5 לאשדוד ואז הסיפור עלול להיות מבחינתה גמור. טלי קראיף היו"ר: "לדעתי המפתח הוא המשחק בשני. אם ננצח בו, הביתיות תעבור אלינו ואז הסיפור יהיה שונה. חשוב להחזיר את הבנות כמה שיותר מהר לקרקע לאחר הניצחון בגמר. אם נבוא לא שאננות, ננצח".

לשכוח את זה? גביע המדינה לנשים של אשדוד. (צילום: עודד קרני . באדיבות איגוד הכדורסל)
לשכוח את זה? גביע המדינה לנשים של אשדוד. (צילום: עודד קרני . באדיבות איגוד הכדורסל)

הגברים לעומתם יגיעו לאחר תבוסה בירושלים 64:95. באשדוד ניסו כל השבוע להשאיר מאחור את המשחק מול ירושלים ושרף ערך שיחות עם השחקנים, בכדי לבדוק מה עבר עליהם.

בכל מקרה באשדוד מודעים לעובדה שהם חייבים לחזור ומהר למסלול הניצחונות, אם הם רוצים פליאוף עליון. בסיבוב השני כזכור אשדוד הפסידה את כל משחקיה בחוץ וניצחה את כל משחקיה בבית. רק שבסיבוב השלישי יהיה לה משחק אחד פחות, 5.

יהיה מעניין גם לראות את ג'ארד הומן, שחקנה של הקבוצה שהיה חלש מאוד מול ירושלים, למרות שלזכותו עומדת העובדה, כי כולם היו חלשים, אבל במשחק הקודם מול חיפה היה מצוין.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך