נקודה עשר. 1:1 של מ.ס מול אחי נצרת, הגדיל את הפער מהשלישית ל-10 נקודות.

מ.ס אשדוד אומנם שמטה יתרון של 0:1, 6 דקות לסיום מול אחי נצרת, משער של מאוריציו קורדירו (שער 4 ב-4 משחקים) וסיימה בתיקו 1:1, אבל זה הספיק לה לפתוח פער של 10 נקודות מהמקום השלישי ממנו לא עולים, מאחר וכל הקבוצות הדולקות אחריה, הפסידו או סיימו בתיקו. מהומות בסיום.

תשאלו כל ילד עוד בליגת הילדים, הוא יספר לכם, שכשלא כובשים, סופגים. מ.ס אשדוד הייתה טובה בהרבה מאחי נצרת, הובילה 0:1, החמיצה הזדמנויות בטוחות לשער ולבסוף ספגה 6 דקות לסיום המשחק את שער השוויון. אבל יחד עם זאת, למרות התיקו, אשדוד פתחה פער של 10 נקודות מהמקום השלישי, ממנו לא עולים.

המגרש בעילוט, שם נערך המשחק מול אחי נצרת, לא מאפשר את המשחק הטכני של אשדוד, אבל למרות זאת אשדוד הייתה טובה יותר. בדקה ה-51, היא גם כבשה. מיכאל אוחנה השאיר כדור נהדר למאוריציו קורדיירו, שעשה מזה 0:1. שערו רהביעי בארבעה משחקים.

אבל אשדוד המשיכה להחמיץ בסיטונות ממצבים של שערים בטוחים. עברו רק 3 דקות ודין דוד יכול היה לעשות 2:0 והחמיץ, קורדיירו נגח כדור נהדר בדקה ה-74 למשקוף. וכאמור כשלא כובשים, סופגים! בדקה ה-84 , בכדור חופשי בעט עלי חטיב מ-16 מ', פנימה 1:1.

כל הקבוצות שדולקות אחר אשדוד לא ניצחו או הפסידו, כך שאשדוד למרות הנקודה בלבד, מתקרבת עוד צעד לקראת ליגת העל.

בסיום המשחק החלו מהומות של אוהדי אחי נצרת. המהומות החלו כשאשדוד כבשה את השער שלה ונמשכו גם בסיום, כשאוהדי נצרת זורקים אבנים וחפצים למגרש ובנוסף מתקוטטים בינהם.

המשטרה החליטה לא לקחת סיכון ואוהדי אשדוד שהיו במגרש נשארו באצטדיון זמן רב לאחר המשחק. ניידות המשטרה ליוו אותן לאחר המשחק עד ליציאה מהעיר. גם עם השחקנים לא קלחו סיכון והכניסו אותם מיד לחדר ההלבשה ואל מחוץ לאיצטדיון בליווי ניידת משטרתי.

נאלצו להישאר זמן רב לאחר המשחק. שחקני אשדוד
נאלצו להישאר זמן רב לאחר המשחק. אוהדי אשדוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך