היום גמר הגביע. שי דורון: אנחנו מוכנות ולא ניתן את הגביע בקלות

24 שעות לפני גמר גביע המדינה, בחמישי (18.10), נפגשו מאמני וקפטניות, שתי הקבוצות, מכבי בן אשדוד ומכבי רמת חן, למסיבת עיתונאים. עדן ענבר מאמן אשדוד: "זה משחק שיש בו הרבה מעבר לכדורסל". שי דורון הקפטנית, הנפיקה את הכותרת ושירה העליון, מאמנת רמת חן אמרה: "זה משחק פתוח לגמרי". באשדוד ממשיכים לקרוא לקהל להגיע למשחק. הסעות כזכור ייצאו בחמישי (16.30) ללא תשלום ממקיף ז.
היום גמר הגביע. שי דורון: אנחנו מוכנות ולא ניתן את הגביע בקלות
צילום: עודד קרני odedgaya@gmail.com

במסיבת עיתונאים שנערכה אחר הצהריים לקראת משחק גמר גביע המדינה לנשים שייערך היום, חמישי, באולם ברמלה, (18.10) התייחסו מאמני הקבוצות והקפטניות לקרב על התואר הראשון העונה בין רמת חן לאשדוד.

מאמנת רמת חן, שירה העליון: “אשדוד היא קבוצה חזקה ומסוכנת עם הרבה יתרונות, זו קבוצה מאומנת שמהווה יריבה חזקה וראויה. זה לא יהיה פשוט, במיוחד כשמדובר בקבוצה עם מסורת – הם היו בארבעה מחמשת הגמרים האחרונים”.
“יש להן מאמן מנוסה ואנחנו מכירות אותן”, הוסיפה העליון. “נצטרך לדעת לשחק על החסרונות שלהן. נגיע עירניות ומוכנות, זה משחק פתוח לגמרי”.
שחקנית רמת חן, שירן צעירי: “לגביע יש חוקים משלו. עם כמה שנגיע מוכנות, במשחק אחד הכל יכול לקרות. מי שרוצה יותר, ינצח”.
מהצד השני,  מאמן האלופה עדן ענבר: “אני חושב שמה שחשוב בגביע זה מה שקורה ב-40 הדקות על המגרש. זה משחק שיש בו הרבה מעבר לכדורסל. מה שמייחד את המפעל הזה שאין מקום לתיקונים ולכן הלחץ גובר ומי שמתמודד איתו יותר טוב זוכה בגביע בסופו של דבר”.

גם המאמנים רוצים גביע. (צילום: עודד קרני. באדיבות איגוד הכדורסל)
גם המאמנים רוצים גביע. (צילום: עודד קרני. באדיבות איגוד הכדורסל)

הקפטנית שי דורון: “אני חושבת שיהיה משחק טוב. אלו שתי קבוצות שחזקות בהתקפה ובהגנה ואני מקווה שנהיה בצד המנצח. אי אפשר לדעת, זה משחק אחד בגביע ולא סדרה שאפשר לתקן. אנחנו מוכנות ולא ניתן את הגביע בקלות”. על השביתה היא אמרה: “המנהלת נמצאת בכיוון הנכון במאבק הצודק הזה ואני מקווה שמי שנבחר להוביל את המדינה שלנו יבינו שזה נושא פאסה לדבר עליו בשנת 2016 ויקדמו את ספורט הנשים ולא רק הכדורסל”.

באשדוד משמיכם לנסות להביא את הקהל האשדודי למשחק. הסעות ייסעו כזכור ממקיף זה (16.30) ביום חמישי, ללא עלות. מי שיצטרף יקבל בנוסף לכרטיס גם חולצה של הקבוצה. המטרה, לצבוע בצהוב את האולם ברמלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך