הגביע שווה למכבי בן אשדוד חצי מיליון שקלים

מחר, חמישי ברמלה (18.10, קרית מנחם), גמר גביע המדינה לנשים בכדורסל. מכבי בן אשדוד משמיכה להתכונן מקצועית וארגונית. העירייה ממשיכה לעזור בכל ענייני הארגון והסעות ייצאו למשחק ממקיף ז (16.30), ביום המשחק. אגב הגביע שווה לקבוצה חצי מיליון שקלים, מענק של העירייה על זכייה בגביע.
הגביע שווה למכבי בן אשדוד חצי מיליון שקלים

מחר, חמישי, גמר גביע המדינה לנשים בכדורסל. קבוצת מכבי בן אשדוד שתתמודד ברמלה (קרית מנחם, 18.10) מול מכבי רמת חן, ממשיכה בהכנות המקצועיות וארגוניות לקראת הגמר. יש ביקוש לכרטיסים (הכניסה חופשית, אבל יש צורך בכרטיס למנוע כמויות רבות מידי של אוהדים) והעירייה ארגנה הסעות שכאמור ייצאו ממקיף ז (16.30). כזכור יש כ-800 עד 1000 כרטיסים ולכן זה יהיה בשיטת כל הקודם זוכה.

ויש גם חולצה מתנה.
ויש גם חולצה מתנה.

בעירייה כבר הודיעו כי אותה התארגנות שהייתה לגבים תהייה גם לנשים. אגב בעירייה יש מענק לקבוצה שתביא גביע. הסעיף הוא 25 אחוזים מסך תקציבה של הקבוצה ובמקרה הזה, כחצי מיליון שקלים. כך שמעבר לעבודה שחשוב יהיה להביא גביע עבור העיר לאחר 3 שנים, יהיה שווה גם מבחינה כלכלית להביא את הגביע, דבר שיוסיף לתקציב הקבוצה ואולי ייתן גם מחשבות עם עוד עזרה, להמשיך לאירופה, אם הקבוצה תזכה שוב באליפות.

אתמול ערכו הבנות אימונים ואחד מהספונסרים של הקבוצה, "אידי דגים", אירח את הבנות לארוחה לאחר האימון. הבעלים אידי ישראלוביץ', הבטיח כי יפנק אותם בארוחה גדולה יותר לאחר הזכייה בגביע. הבנות מצידן הודיעו כי הן מקוות מאוד לחזור לשם עם הגביע.

בנות מכבי בן אשדוד מתפנקות אצל הספונסר אידי דגים, שהבטיח שוב ארוחה מפנקת עם הגביע...
בנות מכבי בן אשדוד מתפנקות אצל הספונסר אידי דגים, שהבטיח שוב ארוחה מפנקת עם הגביע…

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך