שי דורון: "נעשה הכל להביא גביע לאשדוד"

למרות השביתה, היום, שני ייערכו ברמלה, משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדורסל נשים, מאחר ואיגוד הכדורסל הוא המארגן את הגמר ולא מנהלת הליגה. מכבי בן אשדוד תשחק מול בנות הרצליה (19.30), מחזיקות הגביע. הגמר ייערך ביום חמישי. בחצי הגמר השני ייפגשו רמת חן ואליצור חולון. מאמן הרצליה: "בהרצליה יש מהות, לעומת אשדוד עם בנות עם 6 דרכונים אמריקאים". המשחק ישודר בערוץ הספורט.
שי דורון: "נעשה הכל להביא גביע לאשדוד"

שביתת ליגת הכדורסל לנשים הסתיימה, מנהלת הליגה ושרת הספורט, הגיעו להסכם והכסף יועבר. בלי קשר, משחקי חצי גמר גביע המדינה, ייערכו היום, שני. מי שמארגן את משחקי חצי הגמר, הוא איגוד הכדורסל ולא המנהלת ולכן המשחקים נערכים כרגיל מבעוד מועד. מכבי בן אשדוד, תפגוש (19.30, רמלה) את בנות הרצליה, מחזיקות הגביע. הגמר ייערך כבר ביום חמישי. במשחק חצי הגמר הראשון  (19.00)  ייפגשו אליצור חולון ורמת חן.

באשדוד רוצים תואר ראשון כבר השבוע ובכדי לעשות זאת הן צריכות לעבור את המשחק הקשה מול בנות הרצליה, אותן בנות הרצליה, שמולן יישחקו בחצי גמר הפליאוף, כשהשביתה תסתיים. כך שמדובר במשחק קשה גם מקצועית וגם מנטלית.

במסיבת עיתונאים חגיגית שנערכה ביום ראשון  במשרדי איגוד הכדורסל לקראת משחקי חצי גמר גביע המדינה ווינר לנשים, התייחסו מאמני וקפטניות 4 הקבוצות שיתמודדו ביניהן מחר למה שצפוי על הפרקט.

אלישה קלארק מזמינה אתכם למשחק חצי הגמר.
אלישה קלארק מזמינה אתכם למשחק חצי הגמר..

שי דורון, קפטנית מכבי אשדוד: “סוף סוף אנחנו במקום טוב עם הקבוצה. מחוברות על המגרש ומחוצה לו. בשנה שעברה פישלנו בגביע, והשנה נעשה הכל כדי להביא את הגביע חזרה לאשדוד”.

עדן ענבר, מאמן אשדוד: “הקבוצה שתבוא יותר מוכנה ועם הבנה טובה של המצב, היא זו שתעפיל לגמר. זה משחק אחד, צריך לבוא מוכנים ולעשות כל מה שאפשר כדי לנצח”.

בהרצליה, שהיא מחזיקת הגביע, רוצים להשאיר את הגביע אצלם. עד סואץ-קרני, קפטנית בנות הרצליה: “אנחנו מחזיקות הגביע, וברור שאנחנו רוצות שהגביע יישאר אצלנו. השתדרגנו מבחינת הקבוצה, ואנחנו באות כדי לנצח”.

גלעד כץ, מאמן הרצליה: “לא משנה מה תהיה התוצאה, הגביע הוא קטן לעומת התחושה שאנחנו גאים בעצם היותנו שם.   בהרצליה יש מהות, לעומת אשדוד עם בנות עם 6 דרכונים אמריקאים ורמת חן עם 7 שחקניות עם דרכון אמריקאי. מנסים לשפר את השחקנית הישראלית ולהפוך אותה להכי טובה שאנחנו יכולים. אנחנו משתדלים לא להביא שחקניות עם דרכונים אמריקאים לקבוצה שלנו. כמחזיקות הגביע אף אחת מהשחקניות לא רוצה שייקחו לה אותו. נבוא כדי לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך