השופט בר נתן לאינברום, "הייתי צריך לשרוק. נפלת מאוחר מידי".

מסתבר כי הטענה של שחקני ואוהדי אשדוד לפנדל על אור אינברום היה מוצדק. שופט המשחק דניאל בר נתן, הודה בטעותו בסיום בפני אור אינברום. שחקנים לקחו את ההפסד קשה וחלק מהם אף דמעו בסיום. אדיר טובול שספג צהוב מבר נתן, ייעדר מול רמ"ש במחזור הבא, דין דוד ספג צהוב במשחק הנוער וייעדר אף הוא במשחק.

אנשי ואוהדי מ.ס אשדוד באו בטענות קשות לשופט המשחק מול הפועל אשקלון (3:1 לאשקלון) . שוער אשקלון, חדריאן, הכשיל במחצית הראשונה את אור אינברום בצורה ברורה. בר נתן נראה עומד לשרוק ולא עשה זאת. התמוהה היה שהוא גם לא נתן מצד שני צהוב לאינברום על התחזות. מאוחר יותר הסתבר כי בר נתן בעצמו (ששרק אח"כ פנדל לאשקלון בדקה קריטית", הודה בטעותו בפני אינברום.

אינברום סיפר לשחקנים ולאנשי הקבוצה כי בר נתן אמר לו אחר כך : "נפלת מאוחר מידי ובגל זה בלבלת אותי ולא שרקתי". אם בר נתן היה שורק, כל המשחק היה נראה אחרת,אבל כאמור הוא לא עשה זאת.

שחקני הקבוצה לקחו קשה את ההפסד לאשקלון. חלקם אפילו דמעו לאחר ההפסד. השחקנים התאספו יחד, התרכזו בינהם לפני שרצו לקהל ודיברו בניהם על המשחק הבא מול אחי נצרת, שם ינסו לתקן.

אגב בר נתן ששלף צהוב חמישי לאדיר טובול, ימנע ממנו את ההופעה בהרכב במשחק מול רמה"ש. גם דין דוד שספג צהוב במשחק הנוער (0:0 מול הפועל ת"א, במשחק בשליטת הנוער) ייעדר אף הוא מהמשחק מול רמה"ש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך