פותחים סיבוב בירושלים

במוצאי שבת (20.00) תצא מכבי אשדוד/באר טוביה, למשחק מול המוליכה ואלופת המדינה, הפועל ירושלים, בפתיחת הסיבוב השלישי, שבסופו ייקבעו העולות לפליאוף העליון. אשדוד קיוותה לסיים שישית ואז לזכות בעוד משחק בייתי בסיבוב. מיקל גלאדנס עזב את הקבוצה.

אם הייתם שואלים את קבוצת מכבי אשדוד/באר טוביה, הם היו מעוניינים לפתוח תא הסיבוב השלישי במשחק בייתי מול קריית גת האחרונה. זה כמעט קרה, אבל הניצחון הלא צפוי של ראשל"צ על חיפה בחוץ, באמצע השבוע שעבר, שיבש לה את התכניות והוריד אותה מקום אחד, לשביעי. המשמעות משחץ חוץ ראשון בסיבוב השלישי, מול המוליכה והאלופה הפועל ירושלים, בארנה ומשחק בייתי אחד פחות בכל הסיבוב. דבר שיכול להיות מאוד משמעותי.

בתום משחקי הסיבוב השלישי, ייקבעו העולות לפליאוף העליון ואשדוד מאוד רוצה להיות אחת מהן. העובדה שאשדוד תארח כאמור משחק אחד פחות, יכול להיות בעוכריה, בוודאי אם רואים שבסיבוב השני היא הפסדיה את כל משחקיה בחוץ וניצחה את כל משחקיה בבית.

מיקל גלאדנס סיכם את תנאי עזיבתו את הארץ ועזב את הקבוצה. המשמעות היא שהקבוצה תישאר עם 4 זרים בסיבוב השלישי ותישאר עם הזר החדש, ג'ארד הומן, שבמשחקו היחיד בקבוצה מול חיפה, היה מצוין. בקבוצה מקווים רק כי מצבו הבריאותי (סבל מבעיות בגב ולא שיחק9 יהיה כשיר בכל הסיבוב השלישי.

ישפטו ספי שמש, צחי הבדלי, ניר קרן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך