צ'ארלס תומאס נבחר לחמישיית הסיבוב השני

אין ספק שזה מגיע לו. צ'ארלס תומאס, שחקנה של מכבי אשדוד/באר טוביה, נבחרת לאחד משחקני חמישיית הסיבוב השני של ליגתה על בכדורסל. במוצאי שבת ייפתח הסיבוב השלישי, אשדוד תתארח (20.00) אצל האלופה והמוליכה, הפועל ירושלים.
תומאס

צ'ארלס תומאס, שחקנה של מכבי אשדוד/באר טוביה, הצטיין בסיבוב השני והיה למעשה אחד השחקנים הטובים בליגה. תומאס נבחר לחמישיית הסיבוב של מנהלת ליגת העל בכדורסל ומביא בכך הכרה גם לעונה הטובה של קבוצתו.

תומאס עם מדד של 20.9, החמישי בליגה ו-19.6 נקודות למשחק, השני בליגה, היה הבורג החשוב בסגל של אשדוד בסיבוב הזה ולא מעט בזכותו הגיעה הקבוצה למקום השביעי בליגה, רחוקה משחק אחד מהמקום השישי.

בגלל שהקבוצה סיימה שביעית ואל שישית, היא תארח משחק אחד פחות בבית. הניצחון של ראשל"צ על חיפה בחוץ, התקבל באכזבה גדולה ובקבוצה קיוו לסיים שישי ולהתקרב עוד צעד לפליאוף העליון.

את משחקה הראשון בסיבוב השלישי, תפתח הקבוצה במוצאי שבת, מול המוליכה והאלופה, הפועל ירושלים, בחוץ, אצל ירושלים (20.00). אגב אשדוד פתחה את העונה במשחק מול ירושלים בחוץ ונוצחה ואח"כ בבית ניצחה. יהיה מעניין במוצ"ש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך