גורם בכיר באשדוד. יש כוונה שרוני אואט והצוות ימשיכו

ההצלחה של רוני אואט באשדוד, לא נעלמת מעיני ראשי הקבוצה. אחד הגורמים הבכירים בקבוצה, אמר לאחרונה, "בהחלט י כוונה שימשיך". עם אואט ימשיכו ככל הנראה גם הצוות המקצועי, שמואל בוכריס, עידן בן אבו. ניב זריהן עשוי לחזור לסגל לקראת אשקלון בשישי (15.00), לאחר שנעדר תקופה ארוכה בגלל פציעה.

ההצלחה של רוני אואט לא נעלמת מעיניי ראשי הקבוצה. המאמן שהחליף את איל לחמן במהלך העונה, הצעיד את הקבוצה לאחרונה ל-6 ניצחונות בששת המשחקים האחרונים ולפער של 12 נקודות מהמקום השלישי, ממנו לא עולים ליגה.

אואט עצמו עדיף לא להתייחס לדברים, מאחר והוא רוצה להבטיח את עליית הקבוצה לפני הכל. אבל נראה כי הצוות המקצועי שמכיר את השחקנים והוא צוות שמגיע מאשדוד, יקבל קרדיט גם בליגת העל. המדובר בשמואל בוכריס, עידן בו אבו ויתר הצוות המקצועי הנוסף.

ביום שישי (15.00) מגיעה הפועל אשקלון השנייה בטבלה, לאשדוד המוליכה. ניצחון יביא את אשדוד למרחק של 13 נקודות לפחות מהמקום השלישי. מי שעשוי לחזור לסגל הקבוצה, הוא החלוץ ניב זריהן, אשר נעדר מעל לחודש בגלל פציעה. החזרה שלו, בהדרגה אומנם, תגדיל את הרוטציה של הקבוצה ואת האפשרויות שיש לאואט על הספסל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך