המשחק מול הרצליה נדחה שוב – מכבי בן אשדוד נגד השביתה

סידרת חצי גמר הפליאוף בכדורסל לנשים, לא נפתחה, השביתה של מנהלת הליגה נמשכת גם היום, שני, אבל ייתכן כי בחמישי תפתח. הנהלת אשדוד נגד השביתה. יו"ר אשדוד קריאף "אני מגנה את השביתה". הסדרה אמורה הייתה להיפתח כבר ביום חמישי שעבר, בין בנות הרצליה למכבי בן אשדוד אלופת המדינה. אבל השביתה שפתחה בה המנהלת גרמה לביטול המשחק. לאור השביתה, הכדורסלניות, בינהן שי דורון מאשדוד, העלו פוסטים לפייסבוק עם תמונותיהן ועליהן אמירות שוביניסטיות שונות. בכל אחד מהפוסטים מתייגות השחקניות את שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב, ואת שר האוצר משה כחלון. שי דורון: "אני רוצה להיות שווה לגברים בזכויות".
המשחק מול הרצליה נדחה שוב - מכבי בן אשדוד נגד השביתה

הכל מוכן לסידרת חצי הגמר בליגת העל לכדורסל נשים, בין מכבי בן אשדוד לבנות הרצליה. הכל מוכן…רק צריך שהשביתה לא נגמרה, ייתכןו שבחמישי בכל זאת ייערכו משחקים, אבל המשחק היום מול הרצליה,לא יתקיים. אבל יש פרט מאוד מעניין, הנהלת קבוצת מכבי בן אשדוד יצאה בגלוי נגד השביתה. בינתיים בנות הכדורסל פתחו בקמפיין משלהן נגד השוביניזם, או במילים אחרות העדפת הגברים בתקצוב ליגת הגברים, בסכומים גבוהים יותר.

השביתה בליגת העל לנשים נמשכת זה יומה החמישי, כשגם מחר לא יתקיימו, נכון לרגע זה, משחקי חצי גמר הפלייאוף. בעקבות כך, כדורסלניות הליגה, בינהן שי דורון, קפטנית אשדוד,  התאחדו ויצאו בקמפיין מחאה בו הן משתפות פוסט בפייסבוק עם תמונותיהן ועליהן אמירות שוביניסטיות שונות: "תהי יפה ותשתקי", "אני בלונדינית כל השאר לא חשוב" , "מחכה לאביר על הסוס הלבן" ועוד.

אבל בהנהלת אשדוד, יצאו בגלוי נגד השביתה. היו"ר טאלי קריאף אמרה בין היתר בראיון לעיתון "הארץ", כי היא נגד השביתה. קריאף אמרה בין הייתר: "היינו בעד השביתה, אבל אני לא מוכנה להיות חלק מהקרקס הזה. אני מגנה את השביתה".

mmmmmm
שון לוי

בנות הרצליה, להן יתרון הביתיות, אמורות היו לארח כבר בחמישי את בנות אשדוד ולמעשה בשני, זה היה אמור להיות משחק מספר 2 בסידרה. אבל בשל השביתה שפתחה מנהלת הליגה, בגלל אי העברת תקציבים לכדורסל הנשים, המשחקים בוטלו. אם הכל יהיה מוכן אז בשני (18.30) האולם היובל בהרצליה ייפתח משחק מספר אחד.

אשדוד רוצה להעביר את יתרון הביתיות אליה ולכן היא תצטרך,בסדרה של הטוב מ-5, לנצח לפחות משחק אחד בהרצליה. קל זה לא יהיה, אבל אשדוד האלופה, יכולה וצריכה לעשות את זה.

שי דורון
שי דורון

טלי קריאף יו"ר הקבוצה אמרה בראיון ל"מגזין": "אי העפלה לסדרת הגמר, תחשב עבורנו כישלון". אמריה שיש בה הכל.

הקפטנית שי דורון כתבה על המאבק: שנת 2016. אני רוצה להיות שווה. שווה בזכויות. שווה בהזדמנות. שווה בשכר.
לא מתקבל על הדעת שעדיין יותר חשוב איך שאנחנו נראות ממה שאנחנו עושות שמי שי דורון, קפטנית ושחקנית במועדון הכדורסל אשדוד. מיום חמישי האחרון אני שובתת ביחד עם כל קבוצות ליגת על נשים. כי ממסד הספורט בישראל מסרב לקיים הבטחה של העברת 2,400,000 ש"ח לליגת על נשים. ביום שני ה7/3 בשעה 12:00 בצהריים, אני מבקשת מכל הנשים שמזדהות עם המאבק (כמובן, גם גברים מוזמנים) לשבות מכל מלאכה, למשך 2.40 דקות ולעלות פוסט בפייסבוק על כך.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך