אשדוד עילית. ניצחון 6 ברציפות למ.ס 0:2 על נצרת עילית מצמד של קורדיירו

הביא את המאור. מאוריציו קורדיירו עם צמד, ניצח את נצרת עילית 0:2. זה הניצחון השישי ברציפות של מ.ס אשדוד שבורחת לליגה. אשדוד פתחה פער של 12 נקודות!! מהמקום השלישי ממנו לא עולים ליגה (כל הקבוצות הצמרת הדולקות אחריה, לא ניצחו). מאזן של 1:13 בשערים לאשדוד בששת הניצחונות הרצופים. מאזן של עליית ליגה.

יש ליגה לאומית ויש מועדון ספורט אשדוד. בניצחון שישי רצוף 0:2 על נצרת עילית, עם צמד של מאוריציו קורדיירו הרכש מקרית שמונה, ברחה אשדוד מהליגה עם פער של 12 נקודות!! מהמקום השלישי ממנו לא עולים ליגה. בששת המשחקים הללו המאזן של אשדוד בשערים הם 1:13 לזכות אשדוד!!

כמו שהתרגלנו כבר בתקופה האחרונה עוד לפני שעוברות כמה דקות מפתיחת המשחק, אשדוד כובשת. מאוריציו קורדיירו העלה ל-0:1 את אשדוד בשער מהיר בדקה החמישית, בדיוק כמו במשחק הקודם מול יבנה , כשכבש שער מהיר כבר אחרי 2 דקות.

נצרת עילית ניסתה לחזור למשחק, אבל מצאה שם את ההגנה הטובה ביותר בליגה בתקופה האחרונה וכשכבר עברו את ההגנה, היה שם השוער יואב ג'רפי, ששומר כמעט על שער נקי מאז קיבל את אפודת השוער הראשון , ספג שער אחד בלבד, בשישה משחקים.

12 דקות לסיום, סגר קורדיירו את הסיפור של המשחק בשער נוסף, בבעיטה מקרוב, מבישול ענק של מיכאל אוחנה. 0:2 ואולי עוד משחק פרידה של הקבוצה מהליגה הלאומית. אגב המזל הולך עם הטובים, כל הקבוצות בצמרת שדולקות אחרי אשדוד, לא ניצחו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך