במ.ס אשדוד רוצים היום ניצחון שישי ברציפות

היום שישי (15.00) תצא מ.ס אשדוד למשחק חוץ מול נצרת עילית שמתחת לקו האדום. שחקניו של רוני אואט מחפשים ניצחון שישי ברציפות, הסדרה הכי גדולה של ניצחונות העונה. אסור להקל ראש בנצרת עילית שניצחה בשני את מכבי הרצליה 0:2. ניב זריהן ייעדר, רועי דיין בתמונת ההרכב. המאמן רוני אואט: " העובדה שלנצרת עילית 5 משחקים ללא הפסד עשו עבורי את העבודה מול השחקנים".

ניצחון בשישי (15.00) 4 מחזורים לסיום הליגה הרגילה למשחק חוץ מול נצרת עילית שמתחת לקו האדום. אשדוד מחפשת ניצחון, שיהיה הניצחון השישי שלה ברציפות הרצף הגדול ביותר העונה.

אסור להקל ראש בנצרת עילית למרות המיקום שלה. נצרת עילית ניצחה רק ביום שני את מכבי הרצליה 0:2 כך שלא צפויים חיים קלים לאשדוד. המאמן רוני אואט יודע את זה ועשה הכל בכדי להחזיר את השחקנים לקרקע לאחר רצף הניצחונות ובוודאי לקראת משחק מול קבוצת תחתית.

כמו שזה נראה כרגע, אשדוד תחסר את ניב זריהן. זריהן חוזר לאחר פציעה בהדרגה לאימונים מלאים והוא צפוי אולי לחזור במחזור הבא. לגבי אינברום, הוא היה בספק למשחק, אבל יהיה בסגל. אינברום נפצע במשחק מול מכבי יבנה בקרסול והמאמן אואט כבר נערך למצוא לו מחליף בהרכב לקראת נצרת עילית, כשרועי דיין בתמונת ההרכב.

המאמן רוני אואט: "לשמחתי העובדה שנצרת עילית ניצחה את הרצליה ויש לה כבר 5 משחקים ללא הפסד ושני ניצחונות רצופים, עשו לי את העבודה והשחקנים מבינים שהמשחק הולך להיות קשה נגד קבוצה שנלחמת על החיים שלה במגרש מאוד קשה וגרוע".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך