10 סיבות לבוא למשחק העונה של הפועל אשדוד מול מכבי ראשל"צ

10 סיבות לבוא למשחק העונה של הפועל אשדוד מול מכבי ראשל"צ

יש משחק עונה היום. לא תענו? לא תגיעו? ברור שתגיעו. המשחק בשישי (16.00, מקיף ט) מול מכבי ראשל"צ הוא קרב ישיר על המקום השני. בשביל זה צריך את השחקנים מפוקסים למטרה ומנגד את הקהל שייצא מכליו.

הפועל אלובין אשדוד מגיעה למאני טיים של העונה כאשר אפילו בחלומות הכי ורודים שלה היא לא האמינה שהיא תהיה במצב בו נשארו שלושה משחקים לתום העונה הסדירה והיא במרחק של נקודה מהמקום השני בליגה!

אין ספק שעוד ידובר על העונה המצוינת שעוברת על שחקניו של וובה זייקמן, המאמן המנוסה שזו עונתו ה4 בקבוצה  ובשקט בשקט בעבודה קפדנית ומסודרת הצליח לבנות תמהיל קבוצתי שהרבה קבוצות בליגה היו חושקות. שחקני בית שגדלו מגיל צעיר באגודה , שחקנים זרים שכל כך מסורים לאגודה ומוכנים אפילו לפספס את לידת בנם בשביל לא להחמיץ משחק (מקרה אמיתי, המקרה של בוסיץ') ושחקנים שאמנם לא גדלו באגודה אך נהיו חלק בלתי נפרד מהמשפחה שנקראת "הפועל אשדוד".

רככה אנחנו רוצים לראות אותם גם בסוף המשחק. שחקני אשדוד
רככה אנחנו רוצים לראות אותם גם בסוף המשחק. שחקני אשדוד

מה שעושה את העונה לכל כך מיוחדת והישגית היא העובדה שלמרות הפציעות הקשות שהקבוצה ספגה במהלך העונה, כאשר שחקנים מרכזיים נפצעו ונראה היה שהסגל דליל מאי פעם, דווקא אז אפשר לראות היה את האופי המדהים של הקבוצה. שחקנים שעלו מקצה הספסל למרכז הבמה והקיאו דם על המגרש, שחקנים צעירים שקיבלו הזדמנות להתבלט ולקחו אותה בשתי ידיים, תמיכה אדירה והחדרת מוטיבציה של הנהלת הקבוצה שלא השתגעה והאמינה בקיים, כל אלה הפכו את העונה להרבה יותר מתוקה ומיוחדת.

ביום שישי הקרוב תהיה לאדומים הזדמנות מצוינת להוכיח שהפעם זה לא מקרי, שהם פה בכדי להישאר, שמקומה בצמרת הטבלה לא בכדי, כאשר היא תארח את מכבי ראשל"צ החזקה שזה עתה הפסידה את הגביע ליריבה השנואה מהצד השני של עיר היין, הפועל ראשל"צ.

ריכזנו עבורכם 10 סיבות מרכזיות למה כדאי להגיע ביום שישי הקרוב להיכל האדום ולהצטרף למשפחת האוהדים האדומה:

  1. כי מדובר על העונה הטובה ביותר של הקבוצה בליגת העל – אשדוד כבר מחזיקה בתואר הראשון של העונה ובתואר הראשון של הקבוצה בכלל גביע איגוד השופטים ובמידה והיא תנצח את מכבי ראשל"צ היא תחלוף על פניה ותתפוס את המקום השני בליגה

 

  1. כי זה משחק עונה – אדום נגד צהוב, מקום שני נגד שלישי תהיה דרמה

 

  1. כי במפגש הקודם בין שתי הקבוצות, המשחק הוכרע בדקה האחרונה בהחלטת שיפוט לרעת אשדוד שמשוועת ל"נקמה מתוקה" על ההפסד המר

 

  1. כי הקבוצה מייצגת את הספורט האשדודי בכבוד רב וזו גאווה לקחת חלק בזה

 

  1. כי אשדוד קבוצה מלהיבה , צעירה ולוחמת שנותנת הכול על המגרש

 

 

  1. כי מי שטרם צפה במשחק כדוריד בחייו – זו ההזדמנות הטובה ביותר

 

  1. כי האווירה בהיכל הספורט במקיף ט' לא דומה לשום דבר אחר

 

  1. כי יש שידור בטלוויזיה ואולי יראו אתכם ותהפכו למפורסמים 

 

  1. כי הכניסה חינם לאוהדים שיגיעו באדום

 

  1. והסיבה העיקרית היא כי צריכים אתכם שם, כי בלעדיכם יהיה הרבה יותר קשה

תרשמו לעצמכם יום שישי , היכל הספורט במקיף ט בשעה 16:00. אין תירוצים ואין חיסורים, כולם מגיעים לדחוף את הקבוצה!!

ותמונה אחרונה של ביחד.
ותמונה אחרונה של ביחד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך