שרף עם הראש בבחירות לאיגוד הכדורסל

בימים אלה עושה מכבי אשדוד ככל יכולתה לזכות במקום בפליאוף העליון. מאמן הקבוצה צביקה שרף עסוק גם בבחירות להנהלת איגוד הכדורסל, שהוקדמו לחודש מאי. הוא שלח מכתב לאגודות הכדורסל לבחור בסיעת "עוז" שהוא עומד בראשה. בין היתר כתב : "החלטת האיגוד להקדמת הבחירות, בניגוד מוחלט לתקנון האיגוד, היא יריית הפתיחה למסע בחירות מושחת". מעניין אם מכבי אשדוד תבחר בסיעתו.
צביקה שרף בחוץ
צביקה שרף. מתלבט? (צילום: פבל)

בעוד מכבי אשדוד/באר טוביה, מתכוננת לקראת סיום משחיק הסיבוב השני, להם השפעה על הסיבוב השלישי (שיבוץ על פי מיקום) ומקום בפליאוף העליון, מצא מאמן הקבוצה, צביקה שרף ויו"ר סיעת עוז בהנהלת איגוד הכדורסל, זמן לפתוח במסע בחירות, שייערכו במאי.

הבחירות הוקדמו לחודש מאי וזה לבד הכעיס את המאמן שהחליט לשלוח מכתב באמצעות מייל, לאגודות. המכתב מוען גם לחלק מהעיתונות הארצית שפרסמה אותו.

בין היתר נכתב, על פי הפרסומים :

"סיעת עוז דגלה תמיד בקיום תקנון האיגוד כלשונו. החלטת האיגוד להקדמת הבחירות, בניגוד מוחלט לתקנון האיגוד, היא יריית הפתיחה למסע בחירות מושחת. בקדנציה שחלפה סיעת עוז תקעה יתד בכדורסל הישראלי, השפיעה רבות על כל הנעשה, חשפה בעיות רבות, תיקנה דברים רבים והצליחה לשנות סדרי עולם"

אבל שרף ממשיך במכתב:

"מרכזי הספורט לא רוצים שסיעת עוז תמשיך לעשות למענכם, ושוב יחזור הריטואל בו הם יפנו אליכם שתחתמו על תמיכה ברשימה שלהם, גם אם תמכתם כבר בנו, ובכך ינסו לפסול אותנו. על מנת שנוכל להמשיך ולפעול למען הכדורסל ולמען האגודות, אנחנו נשמח שכל מי שמאמין בדרך שלנו יחתום לנו על כתב התמיכה ובכך יעזור לנו ליצור את השינוי שכולנו מייחלים לו".

יהיה מעניין אגב לראות את מכבי אשדוד באר טוביה, השייכת למרכז מכבי, כיצד היא תצביע. בכל מקרה כמו שזה נראה ירית הפתיחה של שרף לקראת הבחירות, יצאה לדרך. אגב, ערב משחקה של הקבוצה בהרצליה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך