הגברים בהרצליה, הנשים בפ"ת עם הפנים…להרצליה

שתי קבוצות הכדורסל של העיר, הגברים והנשים, יצאו למשחקי חוץ בשני. הגברים ייצאו למשחק מול הרצליה (20.00). ניצחון מעל לנקודה ואשדוד תטפס לפחות עוד מקום אחד בטבלה. ג'ארד הומן עדיין לא כשיר לשחק. הנשים יישחקו מול האחרונה פ"ת (19.00) ויקוו למעידה של הרצליה, בכדי לזכות ביתרון הביתיות בסדרת חצי הגמר מולה. אגב מנהלת ליגת העל לנשים עלולה לפתוח בשביתה לאחר מחזור הליגה, בשל אי העברת כספים ממשרד הספורט.
כדורסל אש
ערב הכדורסל של אשדוד

יום שני של כדורסל, לשתי קבוצות הכדורסל של אשדוד, קבוצת הגברים מכבי אשדוד, שתצא למשחק סופר חשוב, מחזור אחד לתום הסיבוב השני, מול הרצליה (20.00) וקבוצת הנשים, האלופה מכבי בן אשדוד שתצא למשחק אחרון לעונה הרגילה בפ"ת (19.00), כשהיא מתכוננת לסדרת חצי גמר הפליאוף מול הרצליה.

הגברים יישחקו מול הרצליה במקום הרביעי. אם אשדוד תנצח ביתרון של מעל לנקודה (במשחק הקודם ניצחה הרצליה 88:89), היא תעבור אותה בטבלה ויכולה להגיע עד למקום החמישי ואלי הרביעי. כל זאת משחק אחד לפני תום הסיבוב השני ולקראת הסיבוב השלישי, שבו למיקום יש חשיבות, בהגרלת המשחקים. ג'ארד הומן עדיין לא כשיר לשחק וייתכן שלאחר המשחק יוחלט על עתידו. כמו שזה נראה וכפי שנכתב באשדוד אונליין, הוא ישוחרר.

הבנות ייצאו למשחק מול הפועל פ"ת האחרונה. אשדוד כמעט באופן ודאי תנצח ותצפה אולי למעידה של בנות הרצליה, מולן תשחק אשדוד בחצי גמר הפליאוף, שתשחק מול ראשל"צ החמישית. אם הרצליה תנצח היא תהיה בעלת יתרון הביתיות לחצי גמר הפליאוף שייפתח ביום חמישי. אם הרצליה תפסיד, אשדוד תזכה ביתרון הביתיות. אגב מנהלת ליגת העל לנשים עלולה לפתוח בשביתה בעוד 48 שעות של הליגה ולשבש את הפליאוף, בגלל אי העברת כספים ממשרד הספורט

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך