הערב: אשדוד רוצה גמר

מ.ס. בנות אשדוד תשחק הערב (20:45) במשחק הגומלין של חצי גמר היורוקאפ כשהיא צריכה לשמור על יתרון 9 הנקודות מהמשחק הראשון כדי להעפיל לגמר הסטורי. שידור ישיר בספורט 5

הערב יעלו בנות מ.ס. אשדוד למגרש בליל, צרפת למשחק הגומלין במסגרת חצי גמר היורוקאפ כשהן מחזיקות ביתרון יקר בן 9 נקודות אותו השיגו במפגש הראשון שהתקיים באשדוד בשבוע שעבר. השחקניות של אלי רבי, שהפסידו עד היום משחק אחד בלבד במסגרת האירופית לא מוכנות לשמוע על "הפסד מכובד" או לשחק על הפרש והן מתכוונות לעלות כדי לנצח גם את המשחק הערב.

אל סגל הקבוצה חזרה אלישיה קלארק שהייתה חולה בימים האחרונים ושיתופה במשחק הוטל בספק. מצד שני, הצרפתיות יחסרו את שחקנית נבחרת גאבון ג'רלין רוברט שיצאה למוקדמות אליפות אפריקה.

בקבוצה מוכנים למשחק באווירה ביתית חמה, כש-2000 צופים צפויים לאייש את יציעי האולם מתוכם כ-300 מבני הקהילה היהודית המקומית שיבואו לתמוך באדומות-צהובות, אליהם יצטרפו עוד 30 אוהדים שהגיעו מאשדוד כדי להיות עדים לרגע ההיסטורי.

יו"ר הקבוצה, טאלי קריאף, שחגגה אתמול יום הולדת בתזמון מרגש סיפרה על אווירה טובה במיוחד במחנה האשדודי. "כולם פה במצב רוח טוב ויש התרגשות גדולה", סיפרה, "אני שמחה שהצלחנו להגיע למעמד הזה ואני מאמינה שנעשה את הצעד הנוסף אל עבר מעמד הגמר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך