כדורסל

קבוצה 100

א.ס רמה"ש שיין נדל"ן גברה על מכבי אשדוד 73:100 כשהיא מקבלת 39 נקודות ו-9 אסיסטים מקווין קייפרס שקלע 8 שלשות במשחק.
צילום: סימון אלון.
מכבי אשדוד לא מצליחה לחבר רצף של שני ניצחונות. היא נוצחה על ידי א.ס רמה"ש שיין נדל"ן  73:100 ובמוצ"ש תארח את אליצור איתו אשקלון לקרב דרומי חשוב.
גם ללא טיילר ויידמן שנפצע בקרסול, א.ס רמה"ש  שיין נדל"ן התאוששה מההפסד שלה למכבי מעלה אדומים בתחילת השבוע ועשתה זאת בצורה מאד מרשימה כשהיא קולעת 18 שלשות ב-46 אחוז. גיא קנטור קיבל משחק אדיר מקווין קייפרס שקלע 8 שלשות ב-80 אחוז וסיים עם 39 נקודות ו-9 אסיסטים. למעשה, כבר מהפתיחה הביתיים הגיעו נחושים יותר והובילו עד לסיום כאשר ברבע השלישי הם בורחים ליתרון ממנו אשדוד לא יכלה לחזור. מכבי אשדוד לא מצליחה לחבר רצף של שני ניצחונות ובמוצ"ש תארח את אליצור איתו אשקלון לקרב דרומי חשוב.

אביב שמעוני הציג יכולת נהדרת בפתיחה ויחד עם קווין קייפרס ושלשה של ים יונתן הלוח הראה 11:21. יוניו ברואטה צימק ל-15:23 בתום הרבע הראשון. קייפרס (26 נקודות במחצית) המשיך לעשות מה שרק רצה – ובעיקר צלף מחוץ לקשת כשעמד על 5 שלשות ללא החטאה בדרך ליתרון 20:37. האורחים מעיר הנמל הגיבו עם 9 נקודות ברצף, אלא ששוב הביתיים צלפו מחוץ לקשת וקלעו שלוש שלשות רצופות – 35:50 במחצית לחבורה של גיא קנטור. ברבע השלישי היתרון המקומי המשיך לגדול, כאשר רמה"ש עשתה מה שרק רצתה וקלעה סל כמעט בכל התקפה – 52:77 לאחר שלושה רבעים. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד בדרך לניצחון של גיא קנטור.

הרבו למכבי אשדוד: יוניו ברואטה 20 נק', כריס אורטיז 17 נק', רביב פיטשון 10 נק', בוריס בוגוסלבסקי 9 נק'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך