מ.ס פתחה פער של 7 נקודות מהמקום השלישי – צפו בטבלה

משחקי ההשלמה של המחזור ה-25, שנערכו אתמול, שני, היו מצוינות למ.ס אשדוד. הפועל פ"ת, השלישית סיימה רק בתיקו 2:2, מול מכבי יבנה והפער ממנה הוא כעת 7 נקודות. גם אשקלון שיכולה הייתה להתקרב עד מרחק 6 נקודות מאשדוד, החמיצה את ההזדמנות וסיימה אף היא בתיקו 2:2, מול קטמון. ר"ג שניצחה 0:2 את קרית גת וסיבכה אותה בתחתית, עלתה למקום החמישי.

קבוצת מועדון ספורט אשדוד, פתחה פער של 7 נקודות גם מהמקום השלישי, ממנו לא עולים לליגת העל, שם נמצאת הפועל פ"ת, זאת בעקבות משחקי ההשלמה שלא המחזור ה-25 שנערכו ביום שני בליגה הלאומית. הפער נפתח לאחר שפ"ת ואשקלון, שיכלו לצמצם את הפער סיימו בתיקו, שתהין 2:2 ושתיהן לאחר שכבר פיגרו 2:0.

הפועל פ"ת ממשיכה לא לנצח. פ"ת לא השכילה לנצח גם גם במשחק מול מכבי יבנה. היא כאמור סיימה את המשחק ב-2:2, לאחר שכבר פיגרה כאמור, 2:0! בעקבות התיקו נשארה פ"ת במקום השלישי, אבל הפער בינה לבין אשדוד הוא כעת 7 נקודות! המאמן גיא צרפתי ימשיך לחפש ניצחון ראשון מאז הגיע לקבוצה.

הפועל אשקלון, שיכולה הייתה לעלות למקום השלישי במקומה, סיימה אף היא בתיקו, 2:2, מול קטמון. גם כאן קטמון הוליכה 0:2. אשקלון חזרה ל-2:2 והיא במקום הרביעי, מרחק 8 נקודות מאשדוד.

הפועל ר"ג, הייתה היחידה שהצליחה לנצח במשחקי ההשלמה, כשגברה 0:2 על קריית גת והיא במקום החמישי, עם מספר נקודות זהה לאשקלון. אגב קריית גת, הקבוצה הדרומית הסתבכה במקום האחרון והיא רחוקה 11 נקודות מהמקום ממנו לא יורדים!

טבלה הליגה הלאומית המעודכנת (על פי ההתאחדות לכדורגל) לאחר המחזור ה-25:

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך