שי דורון: "אנחנו צריכות ויכולות לנצח את המשחק הזה"

נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל נשים תשחק במוצאי שבת במוקדמות אליפות אירופה (19.30, היכל שלמה) מול בוסניה וברביעי מול טורקיה. את ישראל ייצגו במסיבת העיתונאים שי דורון קפטנית הנבחתר ומכבי בן אשדוד ומאמן הנבחרת עדן ענבר שהוא גם מאמן מכבי בן אשדוד. ענבר: "מקווה שבשבת אהיה ב-9 בערב אהיה מאושר". דורון: לא באנו רק כדי להתמודד. באנו לנצח"

נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל מתכוננת למשחקים במוצאי שבת מול בוסניה (19.30) וברביעי מול טורקיה במוקדמות א.אירופה, במסיבת העיתונאים שנערכה, ייצגו את ישראל הקפטנית שי דורון והמאמן עדן ענבר. הם שניים מתוך 5 נציגים של מכבי בן אשדוד בנבחרת. עוד בנבחרת, אלישה קלארק, קטיה לויצקי ורוני בן נון.

עדן ענבר: “המטרה היא הישגית חלוטין, למרות ששילבנו צעירות מוכשרות מאוד – אנחנו רוצים להגיע לאליפות אירופה. יש לנו את גמר הגביע שלנו בשבת. זה משחק שאין ממנו דרך חזרה. חשוב לנו שגם הקהל יבין את זה ויבוא לדחוף אותנו. אני לא משנה את הדרך שלי, הייתי מאוכזב אחרי שני ההפסדים הראשונים, ואני מקווה שבשבת אהיה ב-9 בערב אהיה מאושר”.

שי דורון: “אני חושבת שאנחנו נראות הרבה יותר טוב מאשר מה שנראינו בנובמבר. אנחנו צריכות ויכולות לנצח את המשחק הזה. הבוסניות פחות או יותר ברמה שלנו. אנחנו יכולות לנצח, בטח ובטח כשהמשחק נערך אצלנו בבית. אין כמו לשחק בבית, ואין כמו לשמוע את הקהל הישראלי מעודד ודוחף. אני מקווה שזה גם מה שיקרה הפעם”.

דורון':הוסיפה אנחנו בכושר יותר טוב, הבנות נראות יותר טוב. כל אחת יודעת קצת יותר על השנייה מאשר ידענו בנובמבר בסבב המשחקים הקודם. אני בהחלט אופטימית לקראת בוסניה. אני לא מסתפקת במועט – המטרה היא חד משמעית לעלות לאליפות אירופה. לא באנו רק כדי להתמודד או להגיד: ‘לא נורא, אולי נעשה את זה עוד שנתיים. אין ספק שניצחון שלנו כנבחרת יכול לחבר את כל חובבי הכדורסל לענף כדורסל הנשים. אם ננצח זה ייתן לנו מומנטום חיובי, ויוכיח לנו שאנחנו באמת יכולות להתמודד על הכרטיס לאליפות אירופה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך