אשדוד התעניינה בגיל אמיתי

מכבי אשדוד/ באר טוביה, ממשיכה לחפש שחקני חיזוק. אחד השמות שעלה הוא גיל אמיתי מהפועל ת"א, 1.97, המחוזר גם על ידי קרית גת ואילת. בקבוצה לא מתכוונים לחרוג מהתקציב, כפי שהיה עם שלומי הרוש, שבסופו של דבר לא חתם בקבוצה. לא ברור עתידו של נאור שרון בקבוצה. באשדוד מתכוננים למשחק ביום ראשון מול מכבי ת"א, ההערכה היא האולם יהיה מלא.

מכבי אשדוד/באר טוביה, ממשיכה לחפש חיזוק לקבוצה. אחד השמות שעלו הוא גיל אמיתי, 1.97, רכזה של הפועל ת"א. באמיתי התעניינו גם קרית-גת ואילת, אבל לא ברורים הסיכויים כרגע של השחקן להגיע לקבוצה.

בקבוצה לא מתכוונים להיכנס לבעיה כלכלית ולחריגה מהתקציב, כפי שהיה עם שלומי הרוש מאילת, שבסופו של דבר לא הגיע לאשדוד. באשדוד רוצים לראות שחקן שמגיע לקבוצה ולא גורם לה להגדיל את התקציב משמעותית.

אחד הפתרונות הוא החלפת שחקן. בנאור שרון מעוניינת ראשל"צ והשחקן רוצה לקבל דקות משחק. בינתיים השחקן בקבוצה ולא ברור עתידו. לא מן המנמע שתהיה החלפה עם קבוצה שתרצה בסופו של דבר את שרון.

ביום ראשון תגיע מכבי ת"א למשחק מול אשדוד. כמו שזה נראה כרגע האולם באשדוד צפוי להיות מלא עד אפס מקום. ישפטו את המשחק, דוד רומנו כפיר מועלם וניר קרן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך