נאור שרון ביקש להשתחרר ממכבי אשדוד

נאור שרון שחקנה של מכבי אשדוד/ באר טוביה לא מרוצה ממעמדו והוא מבקש לעזוב את הקבוצה. כנראה לקבוצה בלאומית. באילת התעניינו בו והם מוכנים להחלפה תמורת שלומי הרוש. ביום חמישי (18.15) תפגוש אשדוד את אילת, אולי שם יסגרו העניינים. לא ברור אם צ'ארלס תומאס שנפצע בברכו בהפסד לנהירה 82:91, יוכל לשחק.

נאור שרון שחקנה של מכבי אשדוד באר טוביה, פנה לראשי הקבוצה בבקשה לעזוב אותה. כרגע הודיעו לו ראשי הקבוצה כי הם מסרבים, אבל לא ברור כמה זמן יוכלו למנוע מהשחקן, שלא מרוצה ממעמדו בקבוצה, להישאר.

שרון לא מקבל מספיק דקות משחק לטעמו. הוא מבין שברוטציה של צביקה שרף הוא לא מקבל מספיק זמן משחק ולכן רוצה לעזוב. הוא פנה בבקשה לראשי הקבוצה ושוחח עם היו"ר יורם אסרף הודיע לו על כוונתו לעזוב וקיבל ממנו תשובה שלילית בשלב הזה. אגב אתמול אל שותף שרון במשחק.

אילת כבר התעניינה בשחקן שמבינתו רוצה ללכת ללאומית להצעה שיש לו שם, בתמורה הוצע שלומי הרוש מאילת. באשדו אמרו כי כרגע אין שינויים, אבל נראה שמילת המפתח היא כרגע. לאשדוד אין תקציב בלתי נגמר כמו לקבוצות אחרות לרכוש עוד שחקנים, כך שהחלפה עם אילת, עשויה לבוא בחשבון. אגב בחמישי תפגוש אשדוד את…אילת בחוץ ואולי שם ההצעה תקבל דחיפה רצינית יותר.

צ'ארלס תומאס, שחקנה של הקבוצה שנפצע בברכו במשחק ההפסד 82:91, לנהריה, ינוח עד למשחק מול איל בחמישי (18.15) ורק אז יידעו את מצבו ואם יוכל לשחק. בקבוצה רוצים אמוד לראות את תומאס, שנמצא בכושר מצוין, משחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך