תומאס שהורחק ייעדר במוצ"ש מול בני הרצליה

מכה למכבי אשדוד, שחקנה צ'ארלס תומאס, הורחק למשחק אחד ונקנס ב-22 אלף שקלים, בשל "תקרית הנגיחה" עם ניצכן חנוכי ממכבי ראשל"צ, במשחק בין שתי הקבוצות השבוע. המשמעות, תומאס לא יוכל לשחק במשחק במוצאי שבת, מול בני הרצליה (19.45) באשדוד.
הפסד לראש"צ
צילום: עודד קרני odedgaya@gmail.com

צ'ארלס תומאס, שחקנה של מכבי אשדוד/באר-טוביה, נענש בצורה קשה על ידי בית הדין של איגוד הכדורסל, בשל תקרית "הנגיחה" עם ניצן חנוכי, ממכבי ראשל"צ, במשחק בין שתי הקבוצות השבוע וייעדר מהמשחק היום (19.45) מול בניה רצליה.

בית הדין הרחיק את תומאס, ממשחק אחד, בנוסף להרחקה במהלך המשחק מול מכבי ראשל"צ, הוא נקנס ב-10 אלפים שקלים בנוסף ל-12 אלף השקלים אוטומטית שנפסקים למי שמורחק במהלך משחק וכן הורחק למשחק נוסף על תנאי.

המשמעות היא שתומאס, לא יישחק מול בני הרצליה, במוצאי שבת (19.45), באשדוד,  במסגרת המחזור העשירי בליגת ווינר ומדובר במכה קשה למכבי אשדוד, שכן תומאס נמצא בתקופה מצוינת מבחינתו ומבחינת הקבוצה והא יחסר מאוד.

כזכור במהלך המשחק בין אשדוד למכבי ראשל"צ, התעמתו חנוכי ותומאס. חנוכי היכה בכדור שתומאס החזיק בידיו ותומאס התקרב בתנועה מאיימת של נגיחה לעבר חנוכי והשופטים הרחיקו אותו.

בית הדין של איגוד הכדורסל כתב בפסיקתו: "מדובר בפגיעה פיזית בפניו של שחקן יריב שעלולה הייתה לגרום לנזק של ממש ועצם העובדה שהמקרה הסתיים ללא פגיעה ממשית, איננה מפחיתה מחומרת העבירה".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך