הפועל אשדוד: "הטלויזה מתעלמת מאיתנו"

הפועל אשדוד מוליכה את ליגת ווינר בכדוריד. אבל מסתבר כי עד היום שידרו אותה 0 פעמים בטלוויזיה. מני אלגריסי מנהל התקשורת של האגודה פירסם פוסט מאוד דעתני בעניין : "אי אפשר להתעלם ממה שקורה בדרום".

הפועל אשדוד מוליכה את ליגת ווינר בכדוריד. הישג היסטורי לספורט באשדוד ולכדוריד באשדוד. אבל מסתבר שאין קשר בין המקום לחשיפה. עד היום שידרו את הקבוצה אפס פעמים בשידורים ישירים, הנערכים בערוץ הספורט.

מני אלגריסי, מנהל התקשורת הנמרץ של האגודה, פירסם פוסט מאוד דעתני באתר "shooter", אתר הידוע לחובבי הכדוריד בארץ.

בין היתר כתב אלגריסי:

כחלק מתפקידי כמנהל התקשורת באגודה אני עושה לילות כימים להביא לחשיפה גדולה של הקבוצה בארץ.
לפעמים זה גובל בבקשות על סף התחננות מכתבים ועיתונים ארציים שיבואו לסקר ולחשוף את מה שקורה באשדוד.
נכון, לא לקחנו אליפות ולא גביע ואנחנו רחוקים מלהגיע להישגים של הראשלצ״יות בליגה ובהיסטוריה המפוארת, אבל מי שרוצה לבוא ולהרגיש ולחוות מה זה באמת הישגים, מוזמן לאשדוד.
אגודה שמנוהלת 40 שנה ע״י אנשים אדירים שתרמו מהונם, מרצם וזמנם לטובת האגודה כמובן בהתנדבות מלאה וסוף סוף מניבים פירות.
אי אפשר יותר להתעלם ממה שקורה בדרום, צריך לטפח ולעודד עוד ערים וישובים להיכנס לענף ולצאת מהשבלונה והמרחב המצומצם שהענף מפותח בו.
בסופו של דבר, ההצלחה של אשדוד ועוד ישובים וערים מהפריפריה תתרום לענף כולו ולהתפתחותו בישראל"

אלגריסי מגבה את הפוסט שלו בנתונים : "קצת נתונים מפתיחת העונה ועד עכשיו של הפועל אשדוד בכדוריד:
זכייה בגביע ווינר, קבוצת ההגנה הטובה ביותר בליגה, 7 ניצחונות מתוך שמונה משחקים ומקום ראשון בליגה, 400 צופים בכל משחק בית ( ממוצע כמות אוהדים למשחק הכי גדולה בליגה), שלושה שחקני נבחרת ישראל – שידורים בערוץ הספורט בליגה הסדירה: 0

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך