הפסד לבנות אשדוד במשחק דרמטי, לאחר הארכה.

הפסד ליגה ראשון לאלופת ליגת העל לנשים בכדורסל, מכבי בן אשדוד. הקבוצה נוצחה בחוץ על ידי בנות הרצליה, מחזיקת הגביע. 3 זרות בהרצליה מול 2 זרות באשדוד, עשו את ההבדל. גם האחוזים מהקו לא עזרו. במחזור הבא רמת חן בבית
צילום: לירון מולדובן

הפסד ליגה ראשון ודרמטי לאלופה מכבי בן אשדוד,במסגרת ליגת העל בכדורסל נשים 87:90, לאחר הארכה במחזור השני מול בנות הרצליה, מחזיקת הגביע.

מכבי אשדוד עוד הוליכה דקה לסיום הארכה, 83:82. אבל בחצי דקה הצליחו בנות הרצליה, בשש נקודות רצופות, לעלות ליתרון 88:83 ולמעשה לגמור את הסיפור. אופיר בנט מהרצליה קלעה שלשה מטורפת ותומאס המצטיינת במשחק, הצליחה במתפרצת, לאחר איבוד כדור של אשדוד, לקלוע 2 נק ולקבל עבירה ולקבוע כאמור את הפרש 6 הנקודות. ממנו היה קשה לאשדוד לחזור.

המשחק היה צמוד ברובו, במיוחד בחלקו האחרון. סל רדף סל. הרצליה ניסתה לקלוע סל ניצחון במצב של תיקו ולא להגיע להארכה, אבל לא הצליחה. בהארכה דווקא אשדוד פתחה טוב, אבל בחצי הדקה האחרונה ברחה הרצליה לניצחון. להרצליה 3 זרות ולאשדוד 2 והזרה של אשדוד תומאס, עשתה את ההבדל, במשחק. עם 32 נקודות!!!

אגב אשדוד הפסידה את המשחק על הקו עם 18 נקודות מתוך 27. 9 נקודות שבהחלט חסרו לה במשחק הצמוד הזה. עכשיו תארח אשדוד בשני בבית את רמת חן, שנמצאת בכושר מצוין.

באשדוד בלטו, אלישה קלארק 22 נק' (8 ריב'), קטיה לויצקי (19 נק', 9 ריב') ושי דורון (18 נק' ו-5 אס'), שלושת השחקניות הבולטות בקבוצה. עתה מחכים לחזרתה אליסון הייטאוור לקבוצה לאחר פציעה ובקבוצה מאמינים שזה ישנה את פניה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך