לואי דה לוקאס חתם רשמית במ.ס אשדוד

הבלם הדומיניקני שיחק עם נבחרתו באולימפיאדת פאריז. דה לוקאס: ״אני בטוח שאתרום מהניסיון שלי ואעזור לקבוצה להצליח״.

עכשיו זה רשמי.הבלם לואי דה לוקאס חתם במועדון לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

מהמועדון נמסר: ״הבלם הדומיניקני בן ה-29 מגיע אלינו אחרי ששיחק הקיץ עם נבחרתו באולימפיאדה בפריז ופתח בהרכב בכל שלושת המשחקים בשלב הבתים כולל במשחק נגד הזוכה נבחרת ספרד. הבלם, שהיה שייך לא.א.ל לימאסול בעונה שעברה, שיחק לפני כן בליווינגסטון הסקוטית וכעת ייחזק את חוליית ההגנה שלנו.

דה לוקאס אמר לאחר החתימה: "שמח מאוד להגיע לישראל ולהצטרף לאשדוד. קיבלתי רושם חיובי מהאנשים שקיבלו אותי כאן ואני בטוח שאתרום מהניסיון שלי ואעזור לקבוצה להצליח".

בקבוצה הוסיפו: ״למען הסר ספק ובעקבות מספר כתבות שעלו בנושא, המועדון מבקש להדגיש כי התקרית שהתרחשה בעבר עם השחקן הישראלי לא נבעה מסיבות אנטישמיות, אלא בעקבות עימות ודין ודברים במהלך אותו משחק בו השניים הורחקו. העובדה כי בחר להגיע לישראל על אף שהחזיק מספר הצעות ממדינות אחרות מעידות על כך. דה לוקאס, שהתנצל בעבר על האירוע, מסר כי הוא נרגש להגיע לישראל ולחתום באשדוד ואנו מאחלים לו המון הצלחה״.

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך