פתיחה כמו אלופה

אלופת המדינה בכדוריד, הפועל אשדוד, פתחה את העונה בניצחן בייתי 30:33 על קרית-אונו. בשבוע הבא האלופה מתארחת אצל רמה״ש, שהדיחה את אשדוד בחצי גמר גביע ווינר.
יוסי ביטרמן בדרך לעוד שער. סיים עם 3. (צילום: משה דהן)

ככה פותחים עונה, בוודאי האלופה. קבוצת הפועל אשדוד, אלופת המדינה בכדוריד גברה במשחק הראשון של העונה 33-30 בבית על קריית אונו.
אומנם זה היה משחק לא קל עבור האדומים מאשדוד, אבל היה חשוב לה לפתוח עונה בניצחון. אשדוד פגשה יריבה שבאה גם היא אשדוד ידעה שאסור לה להפסיד ועלתה למחצית השנייה נחושה יותר.

גאבור לנגהאנס מעל השומר שלו. (צילום: משה דהן)

עצירות מצויינות של השוער המצטיין של הקבוצה , טומיסלב סטויקוביץ , ביחד עם יכולת התקפית טובה של שי הרשקוביץ שסיים כמבקיע הבולט עם 8 שערים, טל הרשקוביץ עם 6 שערים משלו ניבו לוי וגאבור לנגהנס עם 5 שערים כ״א, עשו את ההבדל והביאו את  הקבוצה עד לניצחון המיוחל 33-30. מילה טובה לדויד ספילר עם הופעת בכורה טובה בליגה הישראלית עם 5 אסיסטים ו2 שערים

בשבוע הבא תצא אשדוד למשחק קשה אצל רמה״ש, שרק בשבוע שעבר הדיחו את האדומים בחצי גמר גביע ווינר. רמה"ש נחשבת ליריבה של אשדוד על התואר, כך שיש מי שמכנה את המשחק כבר כמשחק מפתח להמשך.

הבקיעו לזכות אשדוד:שי הרשקוביץ – 8 שערים,.טל הרשקוביץ – 6 שערים, גאבור לנגהנס וניבו לוי- 5 שערים כ״א, יוסי ביטרמן – 3 שערים, דויד ספילר ואסף בן גוזי – 2 שערים כ״א.עמרי קושמרו ויובל כץ עם שער אחד כ״א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך