כדוריד: משחק פיסגה בסיום הסיבוב להפועל אשדוד

לקראת מפגש הפסגה מחר, רביעי, בין המוליכה רמת השרון לשנייה הפועל אשדוד (נקודה מפרידה בין השתיים) - שינעל יחד עם משחקי המחזור ה-11 את הסיבוב הראשון בליגת ווינר.
ריסטו וויאצ'יץ' במפגש האחרון בין רמת השרון לאשדוד בגמר גביע ווינר שופטים. צילום: הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
ליגת ווינר בכדוריד תשלים מחר (רביעי) את הסיבוב הראשון, ועוד לפני המחזור ה-11 – בסוף השבוע הושלמה תמונת הבתים – העליון והתחתון – כך שזה הזמן להביט אל המשחק המרכזי – בין המוליכה א.ס רמת השרון לבין הפועל אשדוד, המדורגת שנייה, וסגנית האלופה ומחזיקת גביע המדינה, שיקבע מי מבין השתיים תסיים את החלק הראשון של העונה בפסגה. נקודה מפרידה בין השתיים, שנפגשו כבר העונה בגמר גביע ווינר-שופטים שבו רמת השרון ניצחה (אורנים, 19:00, שידור ישיר בערוץ הספורט).
הקבוצות יקיימו מחר טקס הוקרה לפני פתיחת המשחק לפיליפ אירוביץ, ששב משדה הלחימה בעזה – הציג יכולת טובה ושלשום גם זומן לסגל נבחרת ישראל, ולשוער רמה"ש שגיא בוניס שמגויס מאז פתיחת המלחמה לגזרה הצפונית, ומגיע למשחקים ולחלק מהאימונים – ולאחריו דקת דומייה לזכר הנופלים במלחמה.
התמונה בין השתיים, ובכלל של הצמרת, די מזכירה את עונת 21-22: אז הן סיימו את הסיבוב הראשון, כאשר רמה"ש בפסגה עם 19 נק', אשדוד שנייה עם 18. עונה אדירה – במהלכה השתיים נפגשו גם בגמר גביע המדינה, וגם בגמר הפליאוף המטורף ביניהן. מלבד מפגש אחד, כל המפגשים היו צמודים. חלקם נגררו להארכה בסדרת הגמר, ובסופו של דבר – אשדוד זכתה בשני התארים. אגב, בסבירות גבוהה, שהשתיים ייפגשו גם העונה, בחצי או בגמר הפליאוף, אם הן ימשיכו ככה ויהיו ברביעייה הראשונה בסיום שלב הבתים (10 מחזורים, שיחלו מה-24 בינואר).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך