אירוע מסוכן

דיירים מולטו מבתיהם בגלל שריפה בחדר מדרגות

דיירי הבניין לא הצליחו לצאת מדירותיהם בגלל השריפה. פעולה מהירה של לוחמי האש מנעה אסון. חוקר דלקות בודק את מקור השריפה. במקום היו בלוני גז.
צילומים: תיעוד מבצעי כבאות והצלה תחנה אזורית אשדוד

לוחמי האש של תחנת אשדוד פועלים בשריפה בחדר מדרגות בקומה הראשונה שמסכן את כלל הבניין. במזל גדול בלוני הגז שנשרפו לא התפוצצו.

בהגעת לוחמי האש למקום הבחינו באזרחים בדירות ללא יכולת לצאת כמו כן אש וודאית ועשן רב שעולה מעלה. מיד מפקד המשמרת חילק את הכוחות לגזרות שהמשימה העיקרית הגעה לדירות ומילוט האנשים או הסתגרות. הלוחמים סרקו את כלל הדירות ובמקביל כיבוי המוקד ושחרור עשן.

מפקד האירוע רב גבי אזולאי מסר: כאשר הגענו לבניין הבחנו במוקד אש וודאי מאזור חדר המדרגות,ומיד לוחמים חדרו לבניין למלט אזרחים בסכנה ומי שלא בסכנה להשאיר אותו בביתו עם נתיבי אוויר. פעולה מהירה שלנו מנעה אסון. למרבה המזל האירוע ללא נפגעים או לכודים לוחמי האש סורקים את כלל הדירות מעל ושחררו עשן. נזק כבד נגרם לחדר המדרגות".

חוקר דליקות מטעם כבאות והצלה הוקפץ לזירה. לא היו נפגעים באירוע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך