בן שמעון: "נתניה היא קבוצת חוץ טובה יותר מאשר קבוצת בית"

אמר תא הדסרים לקראת המשחק מול נתניה, הרביעית (אצטדיון הי"א, 20.00). הקשר אלעד שחף: "באים בכל הכח". הקבוצה יצאה במכירת מנויים לפלייאוף העליון ומשחק חצי הגמר. אפשר לרכוש בלינק המצורף לכתבה.
בן שמעון.

מ.ס אשדוד תפגוש במוצאי השבת (20.00, אצטדיון הי"א), את מכבי נתניה הרביעית בטבלה. ניצחון של אשדוד והיא תעבור אותה. אגב זו אותה נתניה שאשדוד תפגוש בחצי גמר גביע המדינה.

המאמן רן בן שמעון הסביר מבחינתו את חשיבות המשחק: "אסור שהפגרה תהיה בתוך הראש. המשחק מול נתניה הוא מבחן קשה מאוד. אני חושב שנתניה היא קבוצת חוץ טובה יותר מאשר קבוצת בית. אני מכין את השחקנים שלי לאתגר מעניין"

העובדה שהקבוצה תשחק מול נתניה גם בחצי הגמר משפיעה?

"אני לא יודע מה מתחולל בראש של כל שחקן. בכל מה שתלוי בי מחשבה למשימות ארוכות שיש משמיות קרובות מאוד חשובות אינה נכונה. אנסה לכוון למקומות אלה".

הקשר אלעד שחף: "אנחנו באים בכל הכח עם המטרות שלנו, עם הרצון להמשיך את המומנטום. כל משחק הוא חשוב ואנחנו צריכים לנצח את המשחק".

הבלם גיל כהן סובל מרגישות בשריר הארבע ראשי (הוחלף בדקה 20 במשחק האחרון של הנבחרת הצעירה – מ.ס).. המגן דויד קופרמן – סובל מכאבים בשרירי הבטן.

מ.ס אשדוד יצאה במכירה של משחקי העונה בפלייאוף העליון ושל משחק חצי הגמר מול נתניה בבלומפילד. ניתן לרכוש כרטיסים בלינק המצורף.

https://linktr.ee/fcashdod

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך