מ.ס אשדוד בחצי גמר גביע המדינה!

בעשרה שחקנים ולאחר שחזרה מפיגור, ניצחה מ.ס אשדוד את הפועל פ"ת 2:4 ברבע גמר גביע המדינה (3:5 בסיכום) ועלתה לחצי גמר גביע המדינה לאחר 11 שנה. האם מתפתחת פה עונה חלומית לאשדוד?

איזה שבוע חלומי של מ.ס אשדוד. בשבת היא נכנסה לפליאוף העליון לאחר ניצחון על הפועל ת"א ובשלישי חיכה לה הגומלין (1:1 בקודם) ברבע גמר גביע המדינה מול הפועל פ"ת, מוליכת הליגה הלאומית. בסיום אשדוד ניצחה במשחק מותח 2:4 את פ"ת, עלתה לחצי הגמר וקבעה שהשבוע הזה הוא באופן רשמי חלומי.

הקצב של המחצית הראשונה היה קצב של חצי גמר. הפועל פ"ת עלתה ליתרון בדקה ה-9. פ"ת הגביה קרן שהגיע למרכז הרחבה הגיע לראשו של ואטורי שנגח פנימה 1:0. פ"ת לא הספיקה להתחבק ואשדוד השוותה. חמודי כנעאן חטף כדור והכניס עומק מצוין למוגיס זאקריה שבאחד על אחד עבר את שוער פ"ת וכבש. הוא לוהט.

נגמר? ממש לא. כדור קרן של אשדוד מצא את ראשו של צבטקוביץ’. שחפיה שוער פ"ת הצליח להדוף את הכדור ישר לרגלי אלכסיס שכבש שער עצמי. אבל גם הפועל פ"ת לא ויתרה וחזרה בדקה קריטית מפנדל. שוב כדור קרן,  אלכסיס שכבש עצמי נגח לידו של אקולטסה. , עידן ורד השווה ל-2:2 מהנקודה הלבנה. איזו מחצית

י

אשדוד ניסתה להשיג הכרעה. היא מאוד רצתה חצי גמר גביע המדינה.  כנעאן (47, 63) ניסה פעמיים להשיג את השער שיעלה את אשדוד ליתרון. אבל בדקה ה-67 נותרה אשדוד בעשרה שחקנים. שמואלביץ' שלף בתחילה לטום לבן זקן צהוב אחרי גלישה על ורד, אך בעקבות התערבות ה-VAR ההחלטה שונתה לאדום.

אבל דווקא אז ב-10 שחקנים, אשדוד כבשה. עברו רק 8 דקות מההרחקה וחמודי כנעאן העלה את אשדוד שוב על לוח התוצאות עם שער מדהים לחיבורים מכדור חופשי 2:3 לאשדוד רבע שעה מחצי הגמר! אשדוד הבינה שהיא צריכה לכבוש והמשיכה לתקוף לנצל את המומנטום. המגן השמאלי דייוויד קופרמן (77) בעט כדור מזווית קשה סמוך לשער פ"ת.

7 דקות לסיום חשבנו ששוב פ"ת חוזרת. ורד העביר כדור רוחב שפגע בבלם האוגנדי טימותי אוואני, שחקני הפועל פתח תקוה דרשו פנדל. השופט שמואלביץ' החליט שלא לשרוק בטענה ליד צמודה. אשדוד שרדה את זה ואפילו הגדילה את היתרון. וטורי איבד כדור, בתוספת הזמן, יעקב בריהון דהר לאחד על אחד מול חשפיה וסגר סיפור. אשדוד בחצי הגמר!

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן, צבטקוביץ', אוואני, קופרמן (גיל כהן, 80), סבג, שחף, אוחנה (זסנו, 69), כנעאן (הרוש, 79), אקולטסה (בריהון, 46) זאקריה (ממאטה, 63).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך