"עשרות פונים אליי מדי יום לאחר שעברו עוקץ" חן עשור נלחמת במתחזים והנוכלים ברשת

לאחר שעברה ניסיון עוקץ מתוחכם על ידי נוכל, חן עשור החליטה לשים עצמה בחזית המאבק ולהלחם באותם נוכלים ומתחזים - בעקבות סרטון ויראלי שצילמה והגיע למאה אלף צפיות, היא אף נתראיינה לתוכנית הכל כלול בערוץ 13

כמעט מדיי יום אנחנו נתקלים בידיעה כזאת או אחרת על אנשים שנעקצים על ידי נוכלים ומתחזים, ובעזרת שיטות מתוחכמות הם מצליחים להונות אנשים ולגזול כספים מאנשים תמימים. בדרך כלל עקיצות כאלה מתחילות באלפי שקלים ויכולות להגיע לנזק של עשרות אלפי שקלים.

גם לאחר תלונות במשטרה, נותרים הנעקצים חסרי אונים ומתוסכלים לאחר שעברו הונאה, ובשל כך הם מחפשים דרכים אחרות בכדי להתמודד עם העקיצה שעברו.

מי ששמה את עצמה בתקופה האחרונה בחזית המאבק מול ניסיונות עוקץ, נוכלים ומתחזים, היא אשת התקשורת חן עשור. חן התמודדה לאחרונה עם נוכל שניסה לעקוץ אותה, תוך שהוא מתחזה לעובד חברת חשמל ומנסה להוציא ממנה אלפי שקלים במרמה.

"לאחר שהתמודדתי עם נוכל מתוחכם, החלטתי שאעשה הכל כדי לעזור לאנשים שעברו עקיצות על ידי נוכלים מתוחכמים. פרסמתי פנייה ברשתות החברתיות וביקשתי ממי שעבר עוקץ שיפנה אליי ויספר על העוקץ שעבר. קודם כל בכדי להזהיר אחרים ושנית בכדי לעזור לתפוס אותם".

כמה אנשים פנו אלייך בעקבות הפרסום?

"פונים אליי עשרות אנשים מדיי יום. האינבוקס שלי מפוצץ בהודעות. סיפורים קשים על עקיצות בעשרות אלפי שקלים".

בעקבות סרטון ויראלי ברשת שבו סיפרה על ניסיון העקיצה שעברה על ידי נוכל שהתחזה לעובד חברת חשמל, היא גם התראיינה לתוכנית הכל כלול בערוץ 13. "החלטתי להלחם באותם נוכלים ומתחזים ולעזור ולהביא צדק לאותם נעקצים! הורי תמיד חינכו אותי לעזור לאחרים וזה מה שאני מתכוונת לעשות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך