הישג אדיר! פייסבוק הכריזו על חן עשור כ"יוצרת בעלייה"

חן עשור נבחרה על ידי פייסבוק כיוצרת בעלייה וזאת בגלל הפופולאריות של התכנים בדף העסקי שלה. חן עשור: "גאה בהישג הזה, אמשיך בעשייה שלי כפי שעשיתי עד עכשיו"

חן עשור ממשיכה לקצור הצלחות והפעם היא מקבלת חותמת מחברת meta של פייסבוק. למי שלא מכיר את חן עשור – השידורים שלה בערוץ אונליין Tv, זוכים לפופולאריות רבה וסרטוני הדעה שלה כבשו את הרשת עם מספרי צפיות שמזמן חצו את המיליון צפיות.

לאחרונה שידרגו בפייסבוק את העמודים שלה והם הוסיפו פיצ'רים חדשים והם אף החלו לסמן יוצרי תוכן פופולארים ברשת החברתית שזוכים לצפיות/תגובות וחשיפה גדולה מאוד . אחת מאלה שנבחרו וזכו לכבוד הגדול להיות "יוצר בעלייה" היא אשת התקשורת חן עשור.

"זה הישג מאוד גדול ומכובד בשביל חן" מספר יהונתן ברזילי מומחה מדיה חברתית. "פייסבוק החלו בשינויים בספטמבר, ובין השאר הם מעניקים את התג "יוצר בעלייה" ליוצרי תוכן פופולארים. מי שמגיע לטופ האחוזון העליון מקבל את התג הזה. בכל שבוע האלגוריתם של פייסבוק מתאפס וניתן ליוצרי התוכן המוצלחים של השבוע החדש. זה ללא ספק שיחוק של חן. בחודשים האחרונים הסרטונים שלה שרפו את הפיד בפייסבוק, גם הדף העסקי שלה שעומד על 8 אלף עוקבים גדל בצורה מהירה וכל פוסט זוכה ללייקים רבים".

חן. כל הכבוד!

"תודה זה מאוד הפתיע אותי. אני שמחה שזה קרה ומודה לקהל שלי שצומח יום יום, אני אמשיך בעשייה שלי למענם. זאת גם הזדמנות להודות להורים היקרים שלי, בזכות החינוך שלהם אני נלחמת בעוולות, הם לימדו אותי להיות אדם טוב ולהיות קשובה תמיד לבעיות של אחרים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך