תגובות רבות ברשת לראיון של חן עשור עם רמי בן יהודה

רמי בן יהודה לא ציפה לראיון כזה נוקב אך מנגד כזה שאיפשר לו לדבר ולהתבטא ולספר על משנתו הפוליטית והאירועים אותם עבר לאחרונה. "חן עשור: "רמי הוא דמות מאוד מעניינת ומרתקת, שמחתי לראיין אותו"

לפני כשבוע הגיע פעיל הליכוד המוכר רמי בן יהודה להתארח בתוכניתה של חן עשור בערוץ אונליין TV. זה לא היה ראיון שבן יהודה רגיל היה להתראיין בתקשורת הרגילה. במשך שעה שלמה, ענה, סיפר וקיבל את הבמה לספר על כל האירועים שהובילו א התקשורת לדבר עליו. רמי בן יהודה סיפר לחן עשור על הסיפור האמיתי בגשר שנגמר במכות, על אירועים נוספים מתוקשרים וגם מה הוא חושב על דמויות בפוליטיקה ובתקשורת.

רמי בן יהודה: "האמת שהופתעתי שסיימנו אחרי שעה, הייתי יכול לדבר עוד שעה נוספת, חן עשור היא מראיינת מעולה, לא נתנה לי הנחות ושאלה את השאלות הנכונות". גם ברשתות היו הרבה שהגיבו לראיון המיוחד. אחד מהם אף צייץ וכתב: "וואלה הופתעתי מהראיון, סוף סוף הכרתי את רמי בן יהודה האמיתי ולא האדם שנמדברים עליו בצורה רעה בתקשורת". "לחן עשור יש פוטנציאל גדול ומגיעה לה גם להיות באחד מערוצי הטלוויזיה", כתב מגיב אחר והמשיך: "היא לא הניחה לו, שאלה שאלות קשות וקיבלה תשובות. מנגד גם היא הצליחה להציג צד אחר של רמי. אהבתי את הראיון".

הראיון עצמו כבר הגיעו לעשרות אלפי צפיות במדיות השונות ואף ממשיף לטפס. עשור מספרת כי היא תמשיך לעסוק בעניינים פוליטים בתקופה הקרובה וצפוי להיות מאוד מעניין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך