קשישה מאשדוד לא יכולה להרשות לעצמה כבר 4 חודשים לתקן פיצוץ צינור מים

ג' בת ה-73 לא יכולה לממן את תיקון צינור המים בביתה שבאזור ח'. היא פנתה למספר בעלי מקצוע שדרשו אלפי שקלים. הבעיה היא שהשכנה שלה אשר גרה מתחת לביתה סובלת מנזקי הפיצוץ בצורה חמורה, אבל בגלל שמדובר בקשישה היא לא תובעת אותה. בצר לה פנתה הקשישה לעזרה. למעוניינים לעזור – איציק: 050-388-4898
הבית של השכנה.

הסיפור הזה נמשך כבר זמן ארוך. אולי זמן ארוך מידי. למעשה מדובר בסיפור של ארבעה חודשים. סיפור שבו בגלל כסף, קשישה מאשדוד לא יכולה לתקן בעיית אחזקה קשה בביתה והיא והשכנים שלה סובלים מזה.

ג' מאזור ח' באשדוד היא בת 73, נולדה בסמוך להקמתה של מדינת ישראל. היא גרה באשדוד כמעט מאז הגיעה לארץ. היא גרה לבדה בדירה בקומה הרביעית. המדובר בדירה ישנה בבניין ישן מאוד. לג' אין טענות על כך והיא התאימה את עצמה לא פעם לתנאים בבניין, כולל לעובדה שהיא  צריכה לטפס כל פעם 4 קומות לביתה, כי בבניין הישן אין מעלית.

אבל לפני 4 חודשים המצב החמיר. אז התפוצץ צינור מים בביתה. היא לא ידעה מזה עד שהשכנה שגרה מתחתיה, בקומה השלישית, עלתה אליה והראתה לה את המצב בדירתה והצביעה כי הנזילה מגיעה מביתה של הקשישה. ג' הייתה המומה, לא ידעה מה לעשות אבל היא אמרה לשכנה שתטפל בנזילה. היא פנתה לבעלי מקצוע שהגיעו וראו את המצב בדירה מתחת, דרשו אלפי שקלים ולאחר שהקשישה הודיעה להם שהיא לא יכולה לעמוד מחירים האלה, הם הלכו. לדוגמא באחד המקרים דרש אינסטלטור שהגיע לראות את המצב לא פחות מ-16 אלף שקלים רק על תיקון הפיצוץ. לכך, הוא הודיע, היא צריכה להוסיף כסף עבור התיקון והצביעה בדירתה ובדירת השכנה לאחר תיקון פיצוץ צינור המים.

ככה אי אפשר להמשיך.

השכנה מצידה גם היא לא אישה צעירה, שמכירה את הקשישה שנים רבות, לא רוצה לתבוע אותה. היא שוחחה איתה והסבירה שהמצב הזה הוא כבר בלתי אפשרי. הקשישה מצידה ממשיכה לנסות לטפל, אבל בכל פעם שהזמינה עוד בעלי מקצוע, המחירים רק האמירו. אף אחד לא לקח בחשבון שמדובר בקשישה שנמצאת לבדה.

בינתיים המצב בדירת השכנים רק הלך והחמיר (כפי שניתן לראות בתמונות – מ.ס), אבל עדיין היא לא מצאה בעל מקצוע שיסכים לקחת מחיר נמוך יותר. היא ניסתה לפנות לקרובי משפחה אבל גם הם לא יכולים לעמוד בהוצאות הגבוהות מאוד של התיקון. פתרון בינתיים אין ולכן הקשישה פנתה לעזרה, בכדי למצוא אולי מישהו שיושיע.

למי שמעוניין לעזור לקשישה ניתן לפנות לאיציק בטלפון: 050-388-4898. כמו שזה נראה המצב הזה לא יכול להימשך עוד זמן רב והקשישה חייבת למצוא פתרון מידי ומהיר. מה שבטוח שמצד שני מצבה של הקשישה לא ישתפר כלכלית.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך