ועכשיו בלומפילד!

הכל מכוון למשחק העונה. משחק על עונה מול הפועל ת"א בשבת בבלומפילד (18.00). מ.ס אשדוד מעל לקו האדום עם נקודה אחת יותר מהפועל ת"א שמתחת לקו. כל תוצאה מלבד הפסד טובה לאשדוד כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה. אלי לוי: "יש לנו נקודה יותר מהפועל ת"א ויש לזה משמעות גדולה".
אלי לוי. (צילום: משה סידי).

תרשמו לעצמכם: אצטדיון בלומפילד. רחוב התקומה 5 יפו. יום שבת שעה 18.00. הפועל ת"א מול מועדון ספורט אשדוד. זה המקום, הזמן והמשחק הכי חשובים העונה לקבוצת מועדון ספורט אשדוד. משחק עונה, או אם נדייק משחק על עונה.

נעשה לכם סדר, שהוא מאוד חשוב כשנותרו שני מחזורים לסיום (ראו טבלה). קבוצת מועדון ספורט אשדוד נמצאת במקום ה-12 מעל לקו האדום. הפועל ת"א מקום אחד מתחתיה, במקום ה-13, שמתחת לקו האדום, ממנו יורדים ליגה. מ.ס אשדוד מתארחת אצל הפועל ת"א. נעשה את זה פשוט, תיקו ומעלה יביא לכך שהכל יהיה תלוי באשדוד במחזור האחרון בבית מול הפועל ירושלים. הפסד והיא תלויה במשחק בין הפועל ת"א לחדרה, בחדרה, במחזור האחרון, כשאולי גם חדרה תצטרך את הנקודות. זהו. זה מה שיקבע את גורלה של אשדוד העונה.

המצב בטבלה.

.ס מאשדוד אספה עד היום 9 נקודות מתוך 15 בפלייאוף התחתון, השיגה 2 ניצחונות ו-3 תוצאות תיקו. היא היחידה שלא נוצחה בפלייאוף, כולל העליון. ביום שני, במשחק מול בית"ר ירושלים בטדי (0:0), היא גילתה המון המון אופי ורצון לשרוד בליגה. אשדוד הגיעה למשחק מול בית"ר ירושלים כשהפועל ת"א, ששיחקה כבר בשבת מול נתניה וניצחה 0:1, עברה אותה בטבלה והורידה אותה אל מתחת לקו האדום. למרות זאת, אשדוד יצאה לטדי וחזרה עם נקודה חשובה מאוד, למרות ששיחקה כ-25 דקות בעשרה שחקנים לאחר הרחקת החלוץ אזיקל הנטי. ככה נשארים בליגה.

במשחק מול הפועל ת"א הלחץ הוא זה שישפיע. זה ברור. עומרי בן הרוש בלם הקבוצה, התייחס לכך: "אנחנו נגיע לבלומפילד עם כל הלחץ, ומי שיודע להתמודד עם לחץ, ינצח".. פשוט ואמתי.

אזיקל הנטי.

המאמן אלי לוי, דיבר לפני ואחרי המשחק ברוגע והעביר מסר חשוב מאוד לכולם, בעיקר לשחקנים. לוי דיבר על המשחק שהיה בטדי ועל זה שיבוא בבלומפילד "בהתחשב בנסיבות, אחרי שנשארנו בעשרה שחקנים בטדי ולא ספגנו, אז צריך לחבק כל נקודה. השחקנים שלי שיחקו כמו גברים בעשרה שחקנים. יש לנו נקודה יותר מהפועל ת"א ויש לזה משמעות גדולה". אגב כשאשדוד סיימה בתיקו 2:2 בחדרה לפני מספר מחזורים, הייתה אכזבה מהנקודה אז. תראו כמה היא חשובה כעת.

במשחק מול הפועל ת"א בשבת, יחסרו לאשדוד שני שחקני הרכב, החלוץ איזקל הנטי שהורחק במשחק מול בית"ר ירושלים, בהרחקה שניתן היה למנוע אותה והקשר מרטין אנדז'י שספג צהוב חמישי. שני שחקנים משמעותיים מאוד. אלי לוי: "יש לנו מספר שחקנים טובים לאייש את המקומות האלה, והם יעשו את זה. אנחנו מתכוננים למשחק מול הפועל ת"א כמו כל משחק. נגיע מוכנים למשחק הזה". יש בסגל של אשדוד מספיק שחקנים שיכולים לשחק במשבצת הזו. במשחק הזה כל שחקן צריך להגיע כשהחולצה שלו נראית כמו אחרי כביסה. פשוט לתת הכל! אבל כל מה שהוא יכול! זה משחק לנצח בו (שימו לב, לא לחשוב על תיקו) בכל מחיר. ניצחון ומ.ס אשדוד אגב סגרה עניין ונשארה בליגה.

מרטין אנדז'י.

מבחינת יחסי הכוחות אשדוד עדיפה בשלב הזה של העונה על הפועל ת"א. ברור לכולם שהמשחק הקודם בו מ.ס אשדוד נוצחה בבלומפילד לא יחזור. אם נרשה לעצמנו לתת טיפ קטן, שבטוח שהצוות המקצועי של אשדוד מודע לו, הרי שנקודת התרופה של הפועל ת"א היא בשער. יש לה שוער צעיר ולא מנוסה. אשדוד צריכה לחפש את השער שוב ושוב, כולל כדורים לתוך רחבת ה-5. שם היתרון של אשדוד. במשחק מול מכבי נתניה שבו הפועל ת"א ניצחה, נתניה כמעט לא בעטה לשער וגם אז כמעט כבשה. חשוב לחפש את השער!

אז תרשמו לעצמכם בבקשה ותגיעו. אצטדיון בלומפילד. רחוב התקומה 5 יפו. יום שבת שעה 18.00. הפועל ת"א מול מועדון ספורט אשדוד. זה המקום, הזמן והמשחק הכי חשובים העונה לקבוצת מועדון ספורט אשדוד. משחק עונה, או אם נדייק משחק על עונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך