"כל העונה מתנקזת למשחק אחד גורלי. אנחנו יודעים מה לעשות"

גיל כהן, שחקן ההגנה של מ.ס אשדוד לקראת המשחק הגורלי בבלומפילד מול הפועל ת"א בשבת (18.00). המאמן אלי לוי: "נבוא צנועים ומוכנים".
גיל כהן (צילום: טל אקוקה).

מ.ס אשדוד ערכה בחמישי, מסיבת עיתנואים לקאאת המשחק בשבת מול הפועל ת"א בבלומפילד (18.00), משחק שבו אסור לה להפסיד. המאמן אלי לוי והמגן/בלם, גיל כהן, התייחסו למשחק.

אלי לוי: "זה עוד משחק חשוב. השחקנים שלי מוכנים ויודעים ויהנו מהקהל"

איזה מחשובת יש בשבוע כזה?

"שיחקנו בשני מול בית"ר ירושלים. אני אמרתי לעצמי שאני רוצה ליהנות מהנקודה מול בית"ר. לא דיברנו על המשחק מול הפועל ת"א, רק בחמישי התחלנו להתכונן ולדבר על המשחק הזה. נגיע צנועים ונבוא לעשות את העבודה שלנו"

בפעם האחרונה שפגשתם את הפועל ת"א בבלומפילד זה נגמר 1:3 להם.

"המשחק הקודם לא רלוונטי. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות בכדי לצאת עם הנקודות ולהשאיר את מ.ס אשדוד בליגה. נראה את אשדוד מגיעה כמו לכל משחק בפלייאוף התחתון, צנועה ומוכנה"

במשחק יחסור שני המורחקים, מרטין אנדז'י (צהויבם) ואזיקל הנטי (אדום) אלי לוי: "יש לנו סגל מספיק גדול. נעלה עם 11 שחקנים למשחק"

אלי לוי (צילום: משה סידי).

המגן/בלם גיל כהן,: "אנחנו השחקנים כולם יודעים שזה משחק חשוב. כל העונה מתנקזת למשחק אחד גורלי. אנחנו יודעים מה לעשות. למדנו את הפועל ת"א.

יש לחץ?

"האמת שלא. אנחנו שחקני כדורגל. בשביל זה אנחנו חיים ומשחקים. אוהבים את רגעי הלחץ האלה. אנחנו צוברים ביטחון במשחקי הפלייאוף התחתון וזה משהו שיעזור לנו בשבת. אנחנו באים במטרה לנצח"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך