"בעונה שהייתה עשינו הרבה טעויות. מקווה שזה לא יחזור על עצמו"

יוסי כנפו, שמנהל את אדומים אשדוד בצוותא עם מלכי אניג'ר מתכנן את העונה הבאה. אדומים סיימה במקום השישי ולא תשתתף "במשחקי המבחן" לעלייה ללאומית. כנפו: "אני צריך מאמן שיידע "לתת סטירות" כשצריך. אם הייתי על הקווים הרבה משחקים לא הייתי מפסיד".
יוסי כנפו.

מקום שישי, מרחק 19 נקודות מהמקום ממנו עלתה כפר שלם ללאומית ו-2 נקודות מהמקום החמישי שם נמצאת ירמיהו חולון, שמכניס ל"משחקי המבחן" ללאומית. זה הישגה של קובצת אדומים אשדוד מליגה א' דרום. עונה שהתחילה בהצהרה על כוונה לעלות.

יוסי כנפו, שמנהל את הקבוצה בצוותא עם מלכי אניג'ר מסכם את העונה. כנפו, כמו כנפו, אומר את האמת שלו, כשהוא מסביר בדיוק מה היה ומה צריך מבחינתו לשנות

יוסי, איך אתה מסכם את העונה?

"בעונה שהייתה עשינו הרבה טעויות. מקווה שזה לא יחזור על עצמו. אנחנו מנסים לעשות דברים אחרת"

כמו מה?

"לקחו שחקנים על מילה של בנאדם ולא על מה שהוא שווה. שחקן יצטרך להוכיח את עצמו. נראה אותו לפני שנחתים. לא על סמך סוכן שרוצה כמה שקלים. זהו נגמר הסוס. אני יביא אותו אליי גם אם הוא לא שווה? זה לא יקרה. באו, הביאו שחקנים שאמרו שיחק פה שיחק שם, אבל ראיתי שילד מהנוער היה נותן יותר"

אז למה הסכמת? גם אתה בהנהלה

"אני לא מכיר אותם. יש כמה שחקנים שאמרתי להם אחרי המשחק האחרון בשישי שיישארו איתנו, ויש כאלה שלא אמרתי. מי שלא אמרתי שיבין ויחפש עתיד"

מי לדוגמא יישאר?

"ניקו שחקן מצוין שחקן נשמה, פרץ ויש עוד. אספה אם יחזור לעצמו אחרי הפציעה, הוא הראשון שנחתים. ראש בלם אין דבר כזה. יש לנו הגנה מצוינת. אם היה לי חלוץ תשע אמתי, שעושה גולים, היינו מקום ראשון. תסתכל 11 תיקו היית מנצח רק 6. הייתה עולה ליגה".

מה יהיה יוסי אם לא יקבלו את מה שאתה אומר?

"אנחנו נשב מלכי ואני בעוד חודש. נתארגן ונלבן הכל. אני רוצה לטובת הקבוצה. לא לוקח שום דבר מהבית. אני מוציא כסף. בשישי הלכתי וחידשתי את תעודת החובש. עשיתי השתלמות בהרצליה. אהיה בינתיים חובש במשחקי הנוער לחסוך לקבוצה".

שנה הבאה יש סיכוי שתעלו?

"אם יהיה לנו תקציב טוב, אנחנו נבנה לעלייה. השנה איבדנו מיליון וחצי ולא סיימנו. זה הרבה כסף. חסכנו כסף באי העפלה לפלייאוף".

ומה בעמדת המאמן? זה אולי הכי חשוב

"אשב עם מלכי ונחליט. ויקטור גניש מאמן טוב, אבל לא מתאים לסגנון שלי. אני צריך מאמן "שמחלק סטירות". אם הייתי על הקווים הרבה משחקים לא הייתי מפסיד"

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך