תנקו לנו את החופים מכל הבוקסות, השתייה החריפה והנערים השיכורים

הקיץ עוד לא התחיל וכבר הבנתי שזה הולך להיות קיץ ארוך מאוד, בכל הקשור להפרעות ובעיות בלתי נגמרות שיהיו לנו בחופי הים באשדוד. מדובר במגמה מדאיגה של צעירים שחושבים שמותר להם לעשות הכל, כאילו מדובר בחוף פרטי שנרכש ממיטב כספם.

הקיץ עוד לא התחיל וכבר הבנתי שזה הולך להיות קיץ ארוך מאוד, בכל הקשור להפרעות ובעיות בלתי נגמרות שיהיו לנו בחופי הים באשדוד. מדובר במגמה מדאיגה של צעירים שחושבים שמותר להם לעשות הכל, כאילו מדובר בחוף פרטי שנרכש ממיטב כספם. הם מקימים אוהלים, שולפים בוקסות ומפריעים לשאר הרוחצים עם שירים בלתי מזוהים בווליום גבוה. אותם צעירים כמובן לא מוותרים על שתייה חריפה מכל המינים וכל הסוגים, ושותים בלי הפסקה מבלי להבין שהגוף הקטן שלהם לא יכול להתמודד עם כמות כזו גדולה של אלכוהול, והכל תחת השמש הקופחת שגם ככה דופקת את הראש… כבר עתה נרשמו כמה וכמה תקריות סביב חבורות של צעירים שהתעמתו בחוף הים, ובנס זה נגמר רק בפגיעות קלות. ברור לי, כפי שברור שהמדוזות תיכף יגיעו לחופי הים, שזה רק עניין של זמן עד שאירוע כזה יסתיים בסופו של דבר באסון כבד. אני רואה את הצעירים הללו, את האומץ שלהם ואת הרצון שלהם לבלוט בחבורה כל מחיר, ומבין שזה יגמר באסון.

עיריית אשדוד, יחד עם המשטרה המקומית, לא מחכה שהאסון הזה יתרחש, ומבצע פעולות מצויינות נגד אותם צעירים בחופי הים. אני מברך את ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ומנכ"ל העירייה אילן בן עדי, על ההחלטה האמיצה לנקות לנו את החופים מכל המפריעים הללו. הכעס שלהם לא מרגש אף אחד, ובסופו של יום עדיף שאותו צעיר יכעס ויקים קול מהומה, במקום שהוריו יבכו לאחר שהילד שלהם יפגע מחבר אחר ששתה עד בלי די ודקר אותו בחוף הים.

החופים נועדו לשרת את כלל הציבור, ולאפשר להם לבלות את זמנם בחופי העיר בצורה בטוחה ומהנה. מי שמייצר מטרד או גורם למפגעי סביבה בחופים יצטרך לשאת באחריות, בדרך של קנס כספי או מעצר.

אנשי השיטור העירוני ביצעו בסוף השבוע האחרון אכיפה אינטנסיבית בחופי הרחצה של אשדוד. הם מדווחים בכל יום ראשון על פעילות היחידה בסופי השבוע, בדגש על חופי הרחצה. מהדיווח האחרון עולה כי אנשי השיטור ביצעו אכיפה כנגד אלה אשר לוקחים את החוק לידיים, מזלזלים בסביבה ובעיקר מייצרים מטרדי רעש והפרעה לקהל המתרחצים. כך ניתנו התראות בגין מטרדי רעש, הכנסת כלבים לחופים ללא רצועה, כניסת רכבים, הפעלת מערכות הגברה והקמת אוהל בחוף.

כל הפעולות הללו הן אסורות בחופי אשדוד והעובר עליהם מסתכן בקנסות והחרמות. כך למשל הוחרמה בוקסה וניתנו דוחות קנס בגין רעש. אגב, הקנס על רעש ממערכת הגברה (בוקסות) עומד על 730 שקל. כך גם על כלב ללא רצועה. על כניסת רכב או הקמת אוהל הקנס הוא 475 שקל.

"אין לנו עניין לקנוס איש, אלא לשמור על הסדר ועל ביטחון המתרחצים", אומרים אנשי השיטור ומציינים כי רובם המכריע של המתרחצים באים ליהנות מחופי הרחצה ומתנהגים בצורה ראויה.

שבת שלום!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך