חזרו לעצמם. הפסד שלישי רצוף לאשדוד/באר טוביה

לאחר פתיחת עונה גרועה של 3 הפסדים רצופים, עשתה אשדוד/באר טוביה קאמבק עם 5 ניצחונות. אבל אז שוב היא צברה 3 הפסדים רצופים. האחרון שבהם היום, שני, בחוץ מול מכבי חיפה 74:78 ואשדוד סיימה סיבוב בהפסד ובמאזן שלילי 5:6.

 

 

3-5-3 . זו לא שיטה חדשה. זה המאזן של מכבי אשדוד באר טוביה בליגה. הקבוצה שפתחה את ליגת העל בכדורסל עם 3 הפסדים רצופים, עשתה קאמבק מדהים עם 5 ניצחונת רצופים ונראתה על שדרך המלך לעונה מהטובות שהיו לה. אבל מאז היא צברה 3 הפסדים, שהאחרון שבהם היה היום, שני מול מכבי חיפה. הפסד שסיים את הסיבוב בעטם חמוץ של 5 ניצחונות ו-6 הפסדים. מאזן שלילי.

אשדוד עלתה עם סוואן, גארט, סולומון, תומאס ושולדבראנד. הקבוצה איחרו למשחק בגלל פקקים שנגרמו מתאונת דרכים, אבל נכנסו טוב יותר לעניינים. הירוקים לא קלעו כלל במשך כמעט שלוש דקות וחצי, ותומאס שחזר מהשעייה קלע 7 מהירות בדרך ליתרון 2:9. רוז'ו ובאקנר הכניסו את הירוקים לעניינים, אבל אשדוד קלעה 6 מ-8 לשלוש ברבע לעומת 2 מ-10 של המארחים וסגרה 10 דקות מצוינות ביתרון 19:26.

הרבע השני כבר היה של המארחים. רוז'ו קלע באחוזים נהדרים (11 נקודות, 5-6 מהשדה עד ההפסקה) ואפילו קבר שלשה נדירה העונה, ורגאס ניהל את העסק ורצף קליעות עונשין של קולמן השלים את המהפך. אשדוד נתקעה בהתקפה, לא קלעה אף שלשה לאורך כל הרבע ואלמלא גארט המצוין הייתה יורדת להפסקה בפיגור גדול יותר, 43:36.

חמש נקודות של בלייזר הגדילו את הפער ל-40:51, אבל תומאס וגארט העבירו הילוך וקיזזו לאט לאט את ההפרש. הפורוורד קלע 4 זריקות עונשין והגיע ל-20 נקודות והפער ירד ל-3 בלבד. סוואן היה יכול להשוות כבר בסיום הרבע השלישי, אבל שלשה שלו ניתזה מהטבעת והירוקים סיימו 30 דקות ביתרון 56:59.

שחקני חיפה חוגגים בסיום. על חשבון אשדוד. (צילום: באדיבות מנהלת ליגת ווינר בכדורסל)
שחקני חיפה חוגגים בסיום. על חשבון אשדוד. (צילום: באדיבות מנהלת ליגת ווינר בכדורסל)

אורלנד וסוואן הורידו לנקודה בלבד, אבל ורגאס וקולמן ענו בסלים חשובים. סוואן התעורר וקלע שלשה נוספת, אבל האורחים החמיצו מספר הזדמנויות להפוך וכשזה קרה בסופו של דבר, שלשה של אורלנד נפסלה לאחר שדרך בחוץ. בלייזר הגיב בשלשה והירוקים ברחו עם 7 נקודות ללא מענה, 65:74. תומאס הגיב מיד בחמש נקודות רצופות משלו, לפני שבלייזר ענה בעוד צ'אקה מעבר לקשת. גארט ותומאס הורידו מהקו ל-77:74. בלייזר החטיא מבחוץ, קולמן תיקן בריבאונד התקפה וסחט עבירה מסולומון. גרייבס הלך לקו וקלע רק אחת, 74:78. תומאס וסוואן ניסו לצמק, אבל החטיאו, והירוקים נשמו לרווחה, 74:78 בסיום.

קלעו לאשדוד: תומאס 27, גארט 21, סוואן 12,שולדבראנד ואורלנד 5 כ"א, סולומון 3, הול 1.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך