"כיף לראות את הציבור האשדודי מגיע ומרוצה" השף תומר תומס (פיטוסי) פתח סניף חדש באשדוד למכירת אוכל מוכן לשבתות וחגים

עם למעלה ממיליון וחצי עוקבים ברשתות החברתיות ומחמאות בלתי פוסקות, שף תומר תומס (פיטוסי) פתח סניף חדש באשדוד למכירת אוכל מוכן לשבתות וחגים * בראיון מיוחד לעיתון "המגזין" הוא סיפר על הטעם המיוחד של האשדודים, האפשרות להיות שופט בתחרויות אוכל, מנה מומלצת לחג ועל ההצלחה הגדולה ברשתות החברתיות

תומר תומס בן 49 מתגורר בסמוך לאשקלון, מנהל מטבח מרכזי ברמת גן למעדניות שלו ברחבי הארץ, כאשר בשבועות האחרונים פתח תומס את סניפו החמישי בעיר אשדוד (רחוב האורגים). תומס הוא השף הכי נעקב בישראל עם למעלה ממיליון וחצי עוקבים בכל הרשתות החברתיות. הוא התחיל את הפעילות ברשתות החברתיות לפני חמש עשרה שנים ובחמש וחצי שנים האחרונות מחזיק מספר מעדניות מוצלחת לשבתות וחגים.

השף תומאס זכה בתואר שף השנה 2023 מטעם מגזין האוכל, 4 שנים ברציפות איש הבשר הטוב ביותר בישראל, ב 2024 זכה בתואר בעל המעדנייה הטוב ביותר בישראל ועוד ועוד.

"בתור ילד התחלתי ללמוד מהסבא, סבא ללו מבאר שבע שהיה גאון קולינרי, היה  טבח 'שף' תונסאי מאוד מוכר ואז במשך שנים לצד הסבא והדרך שלו למדתי מאוד הרבה התחום האוכל בעיקר האותנטי", מספר השף תומס בראיון מיוחד לעיתון "המגזין".

באיזה גיל פרצת בחוץ?

"באזור גיל 32 פרצתי בחוץ והפכתי למוכר גם הרבה בזכות הרשתות החברתיות עוד בעידן שלא היה טיקטוק".

 

איך הפידבקים ברשתות החברתיות, ניכר שאנשים מאוד מתחברים?

"אני לדעתי מחזיק בשיא ישראלי בתחום הקולינרי ברשתות החברתיות אם למעלה מ-3 אלף מתכונים שזה כמעט מתפרסם על בסיס יום יומי כאשר אני מפרסם מתכונים אותנטים וזה תמיד נוגע להרבה אנשים במקומות נוסטלגים של האוכל של סבא וסבתא. התגובות מדהימות ורואים את זה מדי שבוע במעדניות שלי כאשר אנשים באים".

 

מה מיוחד במנות שלך?

"אני מביא את המטבח של סבא וסבתא ולא של אבא ואמא. היום העידן המודרני הולך לצד של הגורמה ולעיצוב. אני עובד על מנות אותנטיות בבישול איטי, נקי ובטעם של פעם לצד חומרי גלם איכותיים וירקות טריים. כאשר האוכל שאני עובד עליו זה על הרבה חלקי פנים שלא מוצאים היום הרבה בחוץ, אין הרבה מסעדות ושפים שיש להם את הכוח לעבוד בחלקים האלה. האוכל שלי מגיע באהבה גדולה".

 

מה מנת הדגל של האשדודים אצלך?

"יצא לי באחד מימי חמישי שהבאתי תבשיל של מוח ושקדי עגל והכל חוסל תוך שעה. כיף לראות את הציבור מגיע ומרוצה".

blank

היית רוצה להיות שופט בתחרויות אוכל כמו מאסטר שף?

"אני מכיר את כל השופטים בתוכנית ואנחנו חברים טובים אך לצערי יש בעיה בתוכניות האלה, בגלל שלדעתי כבר בתחילת העונה זה לא עובד נכון. כל שופט יש לו את הטעם שלו וכך כל שנה נשאר אותו סוג טעם לתוכנית במקום שיגוונו. ביום שיחליפו שופטים משנה לשנה, אני אשמח לקחת חלק ולתת גם את הטעם האישי שלי".

 

מה מיוחד באשדודים בשונה מהלקוחות בסניפים שלך בשרון?

"יותר מתחבר לטעם שלהם. אני עובד ומתחבר לאוכל אותנטי ולטעם שלי".

 

משהו שאומרים עליך בחוץ ואתה יכול לשתף אותנו?

"המקורבים שלי אומרים שיש לי ידיים של זקן, זו מחמאה בשבילי. מבשל כמו זקן אך האוכל שלי ב"ה מגיע משמחה והרבה השקעה בכל הדברים הקטנים".

 

מנה מומלצת שלך לקוראים שלנו?

"ראש השנה זה בשר לחי עגל, חריימה וקציצות מדג לוקוס, ריאות ולב וכל זה לצד כבש, אסאדו ברוטב שזיפים שזה מאוד אכיל ונחשב לשולחן ראש השנה".

 

מה תאחל לקוראים שלנו לראש השנה?

 

"אני מתפלל שיהיה שלום ביננו ואז נחשוב על לעשות שלום עם אומות העולם. אנחנו צריכים אחדות וכמובן לא שוכחים את החטופים היקרים שחברים לנו כל כך וכולי תפילה שיחזרו במהרה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך