בקרוב: פסטיבל "עמים וטעמים" 2017

פסטיבל "עמים וטעמים" 2017 - 13-14 בספטמבר, פארק לכיש אשדוד – הכניסה חופשית!
בקרוב: פסטיבל "עמים וטעמים" 2017
צילום: אבי רוקח

אינג'ירה אתיופית, פאי דלעת אמריקאי, פירושקי מרוסיה, פאייה ספרדית ועוד המון טעמים ב-40 דוכנים של מיטב המסעדות בעיר המציגות עולם קולינרי רחב ומגוון, שגרירים וסגל דיפלומטי של למעלה מ-20 מדינות, הופעות של להקות פולקלור אתניות, תערוכת צילומים והשקת הספר הקולינרי הראשון של העיר אשדוד, ועוד שלל אטרקציות – במשך יומיים של פסטיבל "עמים וטעמים" הראשון, 13-14 בספטמבר בפארק לכיש. יהיה טעים!

לכל מדינה ולכל עם בעולם יש את המאכלים הייחודיים להם, והיום כבר לא צריך לעבור דרך נתב"ג בשביל לטעום מאכלים מכל רחבי הגלובוס. אשדוד היא עיר המושכת אליה עולים ממגוון מקומות בעולם, ורבים מהם אף הקימו בה מסעדות ממדינות המוצא שלהם. כך נולד ב"חברה לתיירות אשדוד" הרעיון של פסטיבל "עמים וטעמים", אשר יתקיים ב13-14 בספטמבר בפארק נחל לכיש בעיר, ויאחד שלל מנות ממקומות שונים בעולם – תחת מתחם אחד.

מסעדת "אדיס עלם" תגיש את מנת האינגי'רה האתיופית, "רונג'אן" את הפאד תאי התאילנדי, מסעדת "נמסטה" תציע מנת בטטה וואדה הודית, בדוכן של "הולנד צ'יפס" יציעו כמובן פיש אנד צ'יפס לצד מיני פנקייק הולנדים ועוד שלל מסעדות ומנות מיוחדות יציעו מנות לטעימה ב-10 שקלים בלבד למנה.

בנוסף למנת הלאום, שהוכנה ע"י המתכון אשר הגיע היישר מהשגרירות של ארץ המוצא, המסעדות השונות יגישו למבקרים גם את מנת הדגל של כל אחת ואחת מהן.

לצד האוכל, גם האווירה בפסטיבל תהיה בסגנון בינלאומי, כאשר להקות מוזיקה ומחול אתניות יופיעו לאורך הערב על הבמות וירקדו וינגנו מוזיקה ממדינות שונות בעולם – סמבה ברזילאית, מוזיקה אנדלוסית ערבית, מופע מחווה לביטלס, שאנסונים צרפתיים ועוד. מלבד ההופעות, טרובדור איטלקי, נגן בוזוקי יווני, רקדניות ברזילאיות ועוד יסתובבו לאורך הערב בין הדוכנים השונים.

החברה לתרבות תציג את תערוכת הצילומים "Ashdod by night" (אוצר: הצלם זיו קורן), המציגה תמונות של חיי הלילה בעיר דרך עדשותיהם של בלוגרים ואושיות רשת בארץ.

כמו כן, במהלך הפסטיבל תיערך השקתו של הספר הקולינרי : "אשדוד עיר של טעמים" בהוצאת מיכאל שיחור, ספר המציג את עולמה הקולינרי העשיר והמגוון של העיר, דרך סיפורן של המסעדות המובילות והבולטות, לצד סיפורן של בשלניות תושבות העיר.
הכניסה לפסטיבל היא ללא תשלום, מחיר כל מנה 10 ₪.

פסטיבל "עמים וטעמים", פארק לכיש אשדוד, 13-14 בספטמבר בשעות 19:00-23:00

לפרטים נוספים: עמוד הפייסבוק "תיירות אשדוד – Visit Ashdod"

הורידו את האפליקציה החדשה והמשודרגת בחנות האפליקציות של גוגל >> http://bit.ly/2wAE3w8

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך