"באתי כדי להשאיר את האליפות באשדוד ולהחזיר אליה גם את הגביע"

לאחר 4 שנים רצופות באליצור רמלה, חוזרת קטיה לויצקי לאשדוד * הסנטרית המתנשאת לגובה 1.90 מ', רוצה לשוב ולזכות בתארים, ואין מועדון מתאים יותר בישראל מאשר מכבי 'בן' אוצר השקעות אשדוד

 

בשבוע הבא תעבור קטיה לויצקי להתגורר באשדוד. כזאת היא, טוטאלית. למה לבזבז זמן יקר על נסיעות, פקקים ועצבים, אם אפשר לגור קרוב למגרש, ליהנות מאיכות חיים ולהקדיש עוד יותר זמן למקצוע. בימים אלו היא אורזת את דירתה ברמלה ומיד לאחר החג תבצע את המעבר לאשדוד. "שיחקתי 4 שנים ברמלה ומאד נהניתי שם", מספרת לויצקי, "אבל יש לי זיכרונות מאוד טובים מאשדוד מהעונה ששיחקתי פה, אם זה מהמועדון, מהאוהדים וכמובן מהעיר שהיא מדהימה".

היו לך מספר הצעות ובחרת באשדוד.

"נורא קל בליגה שלנו לעשות שנה-שתיים טובות אבל הרבה יותר קשה להתמיד, ואשדוד עשו את זה בצורה מאוד מרשימה. זה מושך שחקניות, זה אומר שהמועדון מסודר, הוא מתנהל בצורה חכמה ומחושבת וזוכה לתמיכה מהגורמים המתאימים, אם זה הרשות המקומית וכדומה".

עד כמה הייתה השפעה לעדן ענבר על המעבר הזה?

"זה לא סוד שאני מאוד אוהבת את עדן וכנראה שגם הוא אותי, אחרת לא היינו מחזיקים 4 שנים ביחד ועכשיו אני באה איתו לאשדוד. הייתה לנו מן זוגיות מוזרה כזו, שההתחלה שלה הייתה מהוססת, אך ככל שעבר הזמן היא רק הלכה והתהדקה. אני אדם מאוד נאמן, אני נשארת במקומות שטוב לי בהם וכנ"ל לגבי מאמן. אם יש לי אפשרות לשחק תחת מאמן שאני אוהבת, זה מושלם מבחינתי".

לויצקי צולפת מול אשדוד, בזמן ששיחקה באליצור רמלה
לויצקי צולפת מול אשדוד, בזמן ששיחקה באליצור רמלה

והעובדה שיש בלאגן גדול ברמלה, כמה היא השפיעה?

"לצערי רמלה בקשיים גדולים וכרגע עדיין לא יודעים מה יהיה עם הקבוצה בעונה הבאה, ואני מאוד מקווה בשביל השחקניות והאוהדים שהכל יסתדר כי ליגה בלי רמלה היא לא אותה ליגה. להחליט באיזו קבוצה לשחק זה מכלול של שיקולים שבסופו של דבר מובילים להחלטה. זה זהות המאמן, שאני מאוד אוהבת, זה אשדוד שהיא מועדון מוביל בישראל, זה הבעיות ברמלה ועוד כמה שיקולים שבסופו של דבר הביאו אותי לאשדוד".

לפי כל ההערכות אשדוד היא שוב המועמדת הבכירה לאליפות, ובלי רמלה זה אולי יהיה אפילו יותר קל מבעונה שעברה. איפה האתגר פה?

"תמיד יש הערכות שאנשים עושים לפי איך שהקבוצות נראות על הנייר, וכך היה גם בשנה שעברה ובסוף כולנו זוכרים איך זה נגמר והרצליה לקחו את הגביע. יש בליגה קבוצות נוספות עם סגלים יפים וחזקים, ואני באופן אישי אף פעם לא שופטת ובטח שלא מזלזלת, בוודאי לא לפני שהתחילה הליגה ועוד לפני שהתחילו האימונים".

מה צריך לקרות כדי שזה לא יברח לאשדוד?

"זה עניין של כימיה בין השחקניות בינן לבין עצמן, בינן לבין הצוות המקצועי, זה עניין של חיבור ודינמיקה, כושר משחק ומומנטום. אלו דברים בלתי נפרדים מקבוצת ספורט מקצוענית, שהכישרון הוא אומנם חלק חשוב ממנה אך אם זה לא מתחבר לא עשינו בזה כלום".

ואיך את רואה את אשדוד עד כה?

"אני מאוד מרוצה מהקבוצה שלנו, ומחכה מאוד לפתיחת האימונים בסוף החודש. נכון שהסגל עוד לא הושלם אבל מהשחקניות שחתמו ומאלו שצפויות להצטרף בקרוב, אני יודעת שנעשה עונה טובה".

איך זה ייגמר?

"אני מאוד מקווה ומאמינה שזה יסתיים בדאבל של אשדוד, אבל איך זה יסתיים בפועל אי אפשר לדעת. נעשה הכל כדי להשאיר את האליפות באשדוד ולהחזיר אליה גם את הגביע".

מעט אחרי פתיחת הליגה אתן יוצאות לפגרה לטובת משחקי הנבחרת, שגם שם את בורג מרכזי.

"כן, אנחנו מתחילות את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה, שיימשך שנה וחצי בערך במספר פעימות. אנחנו קבוצה צעירה יחסית, ויש קבוצות טובות בבית שלנו, ביניהן טורקיה שהיא רמה מעל כולן, אבל ביום נתון אנחנו יכולות לנצח כל נבחרת. חוץ מהצעירות החדשות אני מכירה את כולן כי אנחנו הולכות כבר הרבה זמן ביחד, ויש לנו אחלה סגל שבהחלט יכול להגיע רחוק".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך