משחק פסול. שלושה שערים נפסלו לאשדוד. הפועל חיפה ניצחה

מ.ס אשדוד יצאה מנוצחת 1:0 קטן מהמשחק מול הפועל חיפה. זה קרה כשלושה שערים נפסלו לה בגלל נבדל! אשדוד חזרה מאוכזבת מהמשחק שיכולה הייתה לחזור ממנו לפחות עם נקודה אולי שלוש.
חיפה עולה ל-0:1. (צילומים: טל אקוקה)

אלי לוי, מאמן מ.ס אשדוד החזיק את הראש . גם הוא לא האמין איך זה קורה. לא פחות מ-3 שערים כבשה אשדוד מול הפועל חיפה..ושלושתם נפסלו!  לוי רצה ליצור שני ניצחונות רצופים לאחר הניצחון על רעננה. זה נגמר בסוף עם שער אחד שלא נפסל לחיפה וניצחון קטן גדול שלה 0:1.

כאמור בדקה ה-17 שובל גוזלן מנע שער מאשדוד. אנחנו לא טועים. דין דוד בעט ריבאונד לשער הפועל חיפה מבעיטה של שלומי אזולאי. בוריץ' שוער הפועל חיפה הדף והכדור התגלגל לכיוון השער פנימה. אבל אז, שובל גוזלן שהיה בנבדל נגע בכדור והחדירו לשער, כדור כאמור בכל מקרה היה נכנס. השער נפסל בטענת נבדל ובצדק. גוזלן חייב שער.

13 דקות אח"כ שיוויון גם בפסילת שערים. הפעם שער נפסל להפועל חיפה. פדידה היה בנבדל כאשר גלש ובישל ללאלה, שעשה מזה גול. אבל כאמור השער לא היה חוקי. ככה נגמרה גם המחצית. בתיקו מאופס.

blank
רצו ניצחון שני ברציפות.

10 דקות במחצית כבר אין שיוויון. טליאס המחליף מחיפה לחץ את שלומי אזולאי, פדידה חטף את הכדור  ומ-20 מטרים בעט לחיבורים וחגג שער מדהים. הפעם גם בדיקת ה-VAR לא לקחה את זה ממנו. 0:1 להפועל חיפה.

בדקה ה-62 שוב אשדוד כבשה, שוב נבדל. בריהון בישל לדוד. השער נפסל בטענה כי בריהון בנבדל. אשדוד הבינה שהמשחק הזה היא לא יכולה לחזור בלי כלום. אלאבי (69) המחליף בעט לעבר שער חיפה. בוריץ' שוערה הדף, גם את הריבאונד של בריהון. אשדוד מתקרבת? בריהון (83) מסר הגביה לשער אוואני נגח. הפעם היה זה דין דוד שנגע בכדור ששוב הלך לרשת. עוד שער נפסל לאשדוד. לא להאמין.

blank
רצה רצף. לוי.

3 דקות לסיום כמעט שיוויון. אזולאי הגביה כדור חופשי טוב וכנעאן נגח למסגרת, אבל בוריץ' הדף בצורה מצויינת, לקרן. אבל כנראה שביום בו אשדוד כובשת 3 פעמים ויוצאת עם אפס שערים, מסתבר כי גם 0:1 קטן מספיק לקחת ממנה את הנקודות. את הרצף שרצה המאמן אלי לוי להשיג, הוא ייצטרך למצוא בפעם אחרת.

מ.ס אשדוד: משפתי, אספה (מושל, 77), אוואני, תירם, עבודי, אבו עקל (אלאבי, 46), גורדנה, אזולאי, כנעאן, דוד, גוזלן (בריהון, 57).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך