שלשה עם הבאזר פתחה פער שלוש לבאר שבע ממכבי אשדוד

שלשה של דאשון באטלר עם הבאזר חתמה מותחן ענק והעניקה להפועל "אלטשולר שחם" באר שבע ניצחון חוץ יקר, 77:79 על מכבי אשדוד.

שנייה אחת, זה כל מה שהפריד הערב (ראשון) בין מכבי אשדוד לניצחון על הפועל "אלטשולר שחם" באר שבע יריבתה לתחתית. האדומים, מבאר שבע, ללא טי.ג'יי וויליאמס הפצוע, איבדו יתרון דו-ספרתי ומצאו את עצמם בפיגור נקודה עם פחות משלוש שניות על השעון אחרי סל גדול של אלייז'ה ג'ונסון. אלא שאז הגיע דאשון באטלר, שעם שלשה אחרי תרגיל פשוט ויפה של רמי הדר קבע ניצחון 77:79 עם הבאזר ויתרון של 3 נקודות על פני מכבי אשדוד בטבלה.

blank
וייס. פתיחה מצוינת לבאר שבע (צילום: לירון מולדובן)

הרבע האחרון נפתח עם 60:64 לאורחת מבאר שבע. דגלאס פתח את הרבע האחרון בשלשה, אבל הרץ שוב דאג להגדיל עם אסיסט לבאטלר ושלשה נוספת, 63:69. בן משה השאיר את דגלאס לקרש-סל באסיסט יפה והנטון הוריד מהקו ל-69:67. בן משה וג'ונסון קלעו כל אחד 1 מ-2 מהקו, באטלר שבר שוויון בשלשה וג'ונסון בסל קשה הוריד ל-72:71. פטרוסלי הגיב בצד השני, דגלאס קבר שלשה נוספת והנטון השלים מהפך מהקו, 74:75. וייס החטיא מחוץ, זאק לקח ריבאונד התקפה חשוב ובאטלר החזיר את היתרון בכניסה לדקה האחרונה, אליהו החטיא גויאבה מאיזור קו העונשין, פטרוסלי פספס מבחוץ ואשדוד קיבלה הזדמנות לנצח עם ג'ונסון, שהחטיא, לקח את הריבאונד של עצמו ובסל ענק קבע 76:77, שלוש שניות לסיום. רמי הדר ביקש פסק זמן לתכנון המהלך האחרון, באטלר הוציא לכהן סבן, קיבל מיד בחזרה ורגע לפני הבאזר נעץ שלשת ניצחון אדירה, 77:79 לבאר שבע בסיום.

blank

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך