רגע אחד לפני מהפך. שער בתוספת הזמן מנע מאשדוד ניצחון על מכבי חיפה

אזולאי. (צילום: טוטו פוטו)

משה אוחיון עמד על הקווים וספר כל שניה עד לשריקה. מ.ס אשדוד הובילה עם 3 שערים מול 2 של מכבי חיפה ועוד בסמי עופר. אוחיון חיכה כבר לשמוע את השופט שניר לוי מסיים את המשחק ושולח אותו ואת אשדוד לחגיגות. אשדוד חזרה מפיגור 1:2 להוביל 2:3. אבל בתוספת הזמן הצליחה חיפה להשוות ל-3:3 ואשדוד החמיצה הזדמנות אדירה לחזור עם 3 נקודות יקרות.

מכבי חיפה פתחה באיומים על השער של אשדוד וחיפשה את השער ומהר. כבר בדקה ה-7 פגש כדור חיפאי את הקורה של משפתי. 10 דקות אח"כ רועי משפתי הציל שער מבעיטה של יובל אשכנזי שהלכה לרשת הגבוהה. 7 דקות לסיום המחצית כדור של דולב חזיזה פגע ברשת החיצונית עם חילוץ של אוואני (שהיה טוב במחצית הזו).

מ.ס אשדוד עסקה בעיקר במגננה לא לספוג שער. זו הייתה מחצית בשליטה מוחלטת של מכבי חיפה (0:10 בקרנות לחיפה), אבל היא לא ידעה לנצל את היתרון לשער. היה ברור שחיפה עוד תשלם על זה. והיא שילמה.

איך אומרים? אם לא כובשים, סופגים. אז אשדוד כבשה בדקה ה-40. זה התחיל בשגיב יחזקאל שמצא מצוין את שלומי אזולאי. האחרון  הכניס רוחב לרחבת חיפה לבנצי מושל. הכדור הגיע לדין דוד שמקרוב בעט חזק לרשת הגבוהה 0:1 מפתיע לאשדוד.

עבודה מצוינת במחצית הראשונה. אוואני (צילום: טל אקוקה)

רק דקה וחצי במחצית השנייה וחיפה מצאה הפעם את השער. חזיזה הוציא כדור רוחב מצוין תוך שהוא עובר את יצחק אספה ואת הכדור נגח פנימה וילדסחוט – 1:1. מהר מידי מבחינת אשדוד. בדקה ה-58 שוב שער דומה. דולב חזיזה שוב עבר על הקו את אספה, הוציא רוחב והכדור הגיע לאשכנזי שעשה מזה 1:2.

ושוב כמו במחצית הראשונה, משום מקום, שוב אשדוד חזרה. אשכנזי (75) הכשיל את אזולאי ברחבה. השופט שניר לוי (טוב) שהיה קרוב פסק פנדל. אגב, הראשון שנשרק לזכותה של אשדוד העונה. אזולאי עצמו כבש את הפנדל 2:2. שערו השישי העונה. 5 דקות ליסום 'סמי עופר' בהלם! סמואל אלאבי שנכס כמחליף, חטף כדור מפלקוצ'נקו מסר ליחזקאל שהחזיר לו בדאבל פס ואלאבי מול השוער כבש – 2:3 מדהים לאשדוד! שערו הראשון של אלאבי העונה

. ניצחון גדול של אשדוד? אולי כנגד כל הסיכויים? לא. 2 דקות בתוספת הזמן פלקושצ'נקו כיפר על הטעות עם כדור חופשי לראש של ארד שהיה לא מכוסה ונגח פנימה 3:3. עוד תיקו לאוסף. אומנם נקודה יקרה בחוץ, אבל 2 נוספות שהיו ממש בידיים שלה.

מ.ס אשדוד: משפתי, אספה (סזנו, 73), אוואני, ברדע, גיל כהן, אווסו, אבו עקל, אזולאי, מושל (אלאבי, 59) יחזקאל, דוד (כנען, 64).

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך